خبرگزاری کار ایران

در رقابت‌های بین المللی فجر؛

بانوان بدمینتون باز در جایگاه سوم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۳۳

در دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون بانوان تیم دونفره ایران به مقام سوم مشترک این پیکارها دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون بدمینتون، در این رقابتها، تیم دونفره پگاه کامرانی و صفورا زمانلو برای راهیابی به مرحله فینال این رقابتها به مصاف تیم دونفره سنگاپور ( " ستیرا " و " یوجیان جون "رفت که در این دیدار تیم دونفره ایران با نتیجه 3 بر صفربرابر حریف خود با شکست روبرو شد و از راهیابی به دیدار فینال بازماند و مقام سوم مشترک را به خود اختصاص داد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابتها ، تیم دونفره هند ( " ساتوش " و " آراتی سارا سونیل " ) به مصاف تیم دونفره سنگاپور ( " رن نی اونگ " و " ژیانگ کریستال ونگ " ) برای راهیابی به مرحله فینال به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان این دیدار تیم دونفره سنگاپور توانست با نتیجه 3 بر صفر تیم هند را شکست دهد و راهی دیدار فینال گردد .

تیم دونفره هند نیز به همراه تیم دونفره ایران ( پگاه کامرانی و صفورا زمانلو ) به مقام سوم مشترک دست یافتند.

تیم های دونفره سنگاپور برای کسب مقام اول و دوم قست دونفره صبح فردا ( یکشنبه ) برابر هم پیکار خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز