خبرگزاری کار ایران

تیم سنگاپور در 2 نفره قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۷۱

بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با قهرمانی تیم سنگاپور در دو نفره به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون بدمینتون، دیدار نهایی این رقابت‌ها بین " پلی کاریوا " از روسیه و " چوا " از سنگاپور برگزار شد که در پایان این مسابقه " پلی کاریوا "  توانست این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود خاتمه دهد و مقام قهرمانی این دوره را از آن خود نماید.

" چوا " از سنگاپور به مقام نایب قهرمانی دست یافت و سارا دلاوری از کشورمان به همراه " کابریل " از نیجریه مقام سوم مشترک یک نفره بانوان را کسب کردند .

دیدار نهایی این مسابقات بین تیم دونفره ( "رن نی اونگ" و "ژیانگ کریستال ونگ" ) و تیم ( "سیترا" و "یوجیان جون" ) هر دو از سنگاپور برگزار شد که در پایان تیم ( "رن نی اونگ" و "ژیانگ کریستال ونگ"  توانست با نتیجه 3 بر 2 دیگر تیم سنگاپوری را شکست داده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

تیم دونفره " سیترا " و " یو جون" از سنگاپور دوم شد و تیم های دونفره ( پگاه کامرانی و صفورا زمانلو ) از ایران و ( "ساتوش" و "آراتی سارا سونیل" ) از هند به مقام سوم مشترک دست یافتند.

بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با حضور 17 تیم خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در دو بخش مردان و زنان و با جوایز 20 هزار دلاری در محل کمپ این فدراسیون برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز