خبرگزاری کار ایران

منصوریان: جدا از حواشی به خوبی بازی کردیم/ باید رابطه بین سروش و طارمی را بر هم می‌زدیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۳۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی آبی‌پوشان در دربی هشتادوچهارم پایتخت این موفقیت را به کل فوتبال ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از دربی 84 پایتخت گفت: تبریک به هواداران و به کل فوتبال ایران. بازی خوب بود و جدا از اواخر مسابقه که حواشی زیادی داشت، به نظرم بازی خوبی بود.
وی در خصوص برد در مقابل پرسپولیس افزود: یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شد ما باخت یک بر صفر را تغییر بدهیم و سه گل بزنیم، این بود که ما می‌دانستیم که از پرسپولیس چه چیزی می‌خواهیم و بازیکنانم آنچه که ما آنالیز کرده بودیم، انجام دادند. به این جوان‌ها و به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم.

منصوریان در ادامه بیان کرد: دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم و به تیم فنی‌مان نیز تبریک می‌گویم. امروز جوانان ما باید خوشحال باشند که در کنار باتجربه‌های تیم توانستند پرسپولیس را شکست دهند. به هواداران پرسپولیس هم تبریک می‌گویم که آنها فقط یک فوتبال 90 دقیقه‌ای را به ما باختند. ما و پرسپولیس منافع مشترکی در لیگ قهرمانان آسیا داریم. 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با اشاره به اینکه سعی کرده است بازیکنانش وارد حاشیه نشود، تصریح کرد: به بازیکنانم گفتم به سمت هواداران خودمان خوشحالی کنند، تا به قداست تیم حریف توهین نکنند. با این برد کمی به لیگ برتر برگشتیم. قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم پیروزی مقابل پرسپولیس نقطه عطف ما خواهد بود. تیم ما باید چهار پنج بازیکن پرسپولیس را مدیریت می‌کرد. اول از همه محسن مسلمان بود که در تیم جوانان بازیکن خودم بود و می‌دانم حضورش چه نعمتی برای پرسپولیس است. بعد از آن نیز باید رابطه بین سروش و طارمی را بر هم می‌زدیم و در آخر هم باید سید جلال حسینی را کنترل می‌کردیم که دفاع را ول می‌کرد و به خط حمله اضافه می‌شد.


منصوریان ادامه داد: باز هم تبریک می‌گویم به بازیکنانم که مقابل پرسپولیسی که کمتر تیمی توانسته است مقابلش دوام بیاورد موفق به پیروزی شد. 

وی در خصوص رفتن در لاک دفاعی بیان کرد: ما 2 روز کمتر از پرسپولیس استراحت کردیم و همین موضوع در اواخر بازی فشار زیادی روی ما وارد کرد و به همین دلیل مجبور بودیم دفاع کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص این که نبودن کمال کامیابی‌نیا چقدر به تیم او کمک کرده است، گفت: نمی‌توانم منکر خوب بودن کامیابی‌نیا باشم، از نبودن او فرشید اسماعیلی و علی‌قربانی 2 بازیکن جوان ما نهایت استفاده را کردند.

منصوریان درباره داوری علیرضا فغانی در این دیدار، اظهار کرد: اعتقاد دارم فغانی فراتر از آسیا است، ظرفیت بازیکنان ما در زمانی که با 2 یا چند گل عقب می‌افتیم باید ببینیم چقدر بالاست. به نظرم هنوز در این زمینه حرفه‌ای نشده‌ایم. در صحنه اخراج رحمتی هم به نظر من باید 5 الی 6 بازیکن پرسپولیس و استقلال اخراج می‌شدند. با این که به بازیکنانم گفته بودم امکان دارد ما از پرسپولیس پیش بیفتیم و نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شوند، اما باز هم این اتفاق افتاد.
وی در مورد میهمانی قبل از دربی عنوان کرد: نه به آن میهمانی که همه در آغوش یکدیگر بودند و نه به این فضای بازی. به نظرم باید کمی حرفه‌ای‌تر باشیم. من حتی با مراسم خوش‌وبش قبل از آغاز مسابقه نیز مخالفم. مشکل اینجاست که ما یا از این طرف دیوار می‌افتیم و یا از آن طرف.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز