خبرگزاری کار ایران

ششمین اردوی تدارکاتی والیبال بانوان از امروز

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۱۱۷

ششمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر امروز با ورود بازیکنان و کادر فنی به کمپ تیم‌های ملی بانوان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدارسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال آسیا 14 تا 22 اسفندماه سال 95 در شهر «چونگ کینگ» کشور چین برگزار می شود.
پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر روز پنج شنبه 21 بهمن ماه به پایان رسید و ششمین اردوی آماده سازی این تیم از امروز (دوشنبه) با ورود بازیکنان و کادر فنی به کمپ تیم های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع می شود و تا روز پنج شنبه پنجم اسفندماه ادامه خواهد یافت.
ملی پوشان دعوتی از فردا سه شنبه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر آغاز می کنند.
زهرا صالحی، زهرا زهدی، زهرا فیض اله پور، زهرا کریمی، مریم حبیبی، آیتک سلامت، مونا آشفته، بیتا علایی، الهه حلاج، اسرا ورمرزیار، فروغ آقابالازاده، بهار بهرامی نیا، بهار سلیمی زاده و مهرنوش سالاری 14 بازیکن دعوتی به این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دختر هستند.
مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، نازلی علیایی (سرپرست)، فاطمه عبدالهی، نازنین فتح اله پور و مهسا آراسته (مربیان)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور) و مریم فراتی (آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در این اردو هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز