خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن تیراندازی با کمان: مسابقات قهرمانی کشور معیار دعوت به تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۱۴۰

مجید کهتری معتقد است شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معیار انتخاب و گزینش بازیکنان جهت دعوت به اردوی تیم ملی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته پارالمپیک، مجید کهتری با اعلام این مطلب که مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی با کمان پس از چند سال برگزار می شود به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این رقابتها پس از چند سال با حضور کمانداران ۱۵ استان از ۸ تا ۱۱ اسفندماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود و بازیکنانی که بخواهند در اردوی تیم ملی شرکت کنند باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

وی افزود: بازیکنانی که حرفه ای فکر می کنند در مسابقات شرکت می کنند و ملاک ما هم برای گزینش تیم ملی حضور در این رقابتها است. غایبان در این رقابتها هم باید دلیل موجه و قانع کننده ای داشته باشد.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان همچنین در توضیح رکوردهایی که برای ورود به تیم ملی در نظر گرفته است، اظهار داشت: کماندارانی که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کنند باید رکوردهای خوبی به ثبت رسانده و عملکرد قابل قبولی داشته باشند، چون معیار ما برای ورود به اردوی انتخابی نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور نیست بلکه رکوردهای آنها تعیین کننده است. تعداد کمانداران دعوت شده به اردوی آمادگی نیز مشخص نیست.

کهتری با اشاره به رقابتهای جهانی تیراندازی با کمان که مهم ترین رویداد این رشته است، گفت: این مسابقات مهم ترین میدانی است که برای تیم ملی در نظر گرفته ایم. این مسابقات از تاریخ بیستم شهریورماه در کشور چین آغاز می شود و اردوهای آمادگی نیز از سال آینده شروع خواهد شد و مسابقاتی که در این مدت انجام شود جنبه تدارکاتی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز