خبرگزاری کار ایران

در رقابت‌های قهرمانی بیلیارد؛

ابولسانی نایب قهرمان رقابت‌های اسنوکر غرب آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۲۶۳

ملی‌پوش اسنوکر کشورمان مقابل محمد شهاب بازیکن با تجربه اماراتی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فینال رقابت‌های ورزش های بیلیاردی غرب آسیا در رشته اسنوکر 15 توپ امروز برگزار شد و طی آن سعید ابولسانی ملی‌پوش اسنوکر کشورمان علی‌رغم تلاش‌هایش  با نتیجه 4 بر 3 مقابل محمد شهاب بازیکن باتجربه اماراتی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا دست یافت.

سعید ابولسانی پیش از این با پیروزی 4 بر 3 در مقابل محسن بوکشیشا از قطر راهی فینال هفتمین دوره رقابت‌های ورزش های بیلیاردی غرب آسیا در رشته اسنوکر 15 توپ انفرادی شده بود.

تیم ملی ایران متشکل از سعید ابولسانی، علی روشنی کیا  در رشته‌های اسنوکر انفرادی 15 توپ ، اسنوکر 15 توپ تیمی و اسنوکر شش توپ و آرمین محمودی در رشته‌های ایت‌بال انفرادی، ناین‌بال انفرادی و ناین‌بال دوبل شرکت خواهند کرد. سعید ابولسانی در رشته ناین بال تیمی (دوبل) بعنوان بازیکن  دوم در کنار آرمین محمودی در این رشته هم تیمی خود را همراهی می‌کند.

هفتمین دوره مسابقات ورزش‌های بیلیاردی قهرمانی غرب آسیا 23 تا 28 بهمن ماه به میزبانی کشور اردن در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز