خبرگزاری کار ایران

نیمه دوم عملا روی یک دروازه بازی می‌کردیم

برانکو: این غرور نیست؛ یک واقعیت است

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس، پس از تمرین امروز در نشستی خبری شرکت کرد و در مورد بازی دیروز به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس، پس از تمرین امروز در نشستی خبری شرکت کرد و در مورد بازی دیروز به اظهار نظر پرداخت.

برانکو گفت: همیشه به بازیکنانم گفتم همواره برد نیست و باخت هم خواهیم داشت که این اتفاق مقابل استقلال افتاد؛ بازی‌ای که برای همه ما، باشگاه و هواداران ارزش متفاوتی نسبت به سایر مسابقات داشت.

او ادامه داد: واقعا نمی‌توانم از بازیکنانم انتقاد کنم و ایراد بگیرم چون آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند و انگیزه هم داشتند ولی بازی را در دو، سه دقیقه به خاطر دو اشتباه باختیم؛ شکست اتفاق خواهد افتاد و اشتباه از ما بود و آنها استفاده کردند.

برانکو گفت: نیمه دوم عملا روی یک دروازه بازی می‌کردیم و شانس گلزنی هم داشتیم و حتی توپ ما به تیرک افقی برخورد کرد؛ وقتی گل نزنید گل می‌خورید.

برانکو با بیان اینکه الان وقتی برای غصه خوردن و افسوس نداریم، اظهار کرد: برای مسابقه روز پنج‌شنبه با سپاهان خودمان را آماده می‌کنیم ولی مسئله‌ای که برای کادر فنی و بازیکنان جای تاسف دارد، این است که نتوانستیم شادی خوبی به هواداران هدیه کنیم اما با این حال تماشاگران پرسپولیس بعد از باخت دیروز نشان دادند پشت ما هستند و به تیم اعتقاد دارند چون ما همچنان به طور مطلق قهرمان هستیم و اهداف‌مان مشخص است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فاصله 6 امتیازی با تراکتورسازی و10 امتیازی با استقلال موجب شده اکنون با غرور خاصی صحبت کند، گفت: این غرور نیست و یک واقعیت است؛ واقعیت این است که ما همچنان صدر جدول هستیم و دومین شکست ما در این فصل بود درحالی که مثل بازی با ذوب‌آهن استحقاق آن را نداشتیم.

وی تصریح کرد: ما به هیچ عنوان تا موقعی که اطمینان نداشته باشیم قهرمان هستیم عقب نخواهیم کشید؛ خطر همیشه ما را تهدید می‌کند؛ بازی با سپاهان که یک رقیب سنتی ماست را با اینکه نتایج ضعیفی داشته است در پیش داریم ولی در همین روند می‌بینیم که تا چه اندازه پیروزی ما مقابل تراکتورسازی اهمیت داشته اما باز هم می‌گویم تا وقتی که قهرمانی قطعی نشده نمی‌توانیم مطمئن باشیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص انتقاداتی که از بازی حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده در پست غیر تخصصی‌شان می‌شود، عنوان کرد: طبیعی است که کمال کامیابی‌نیا در پست هافبک دفاعی بهتر است، همانطور که ماهینی در پست تخصصی خود عملکرد بهتری دارد ولی مشکلاتی در تیم پیش می‌آید که مجبور می‌شوید تنها راه ممکن را انتخاب کنید؛ من کاملا از ماهینی و احمدزاده رضایت دارم؛ شما باید بدانید ما با استقلال که تیم خیلی خوب و بازیکنان بسیار عالی‌ای دارد بازی کردیم و طبیعی است که باید انتظار داشت آنها نیز کاری انجام دهند و تنها ما در زمین مسابقه نبودیم.

برانکو افزود: به هرحال در زدن ضربات آخر آرامش نداشتیم ولی در اینطور مسابقات باید از شانس‌های نصف و نیمه نیز باید استفاده کرد، همانطور که استقلال از فرصت‌های خود بهره برد.

وی در مورد انصاری که مصدوم شده بود گفت: هیچکس به او نپرداخت؛ یک تماشاگر یا یک گروه از آنها با سنگ به پیشانی او زدند؛ خدا را شکر ضربه‌ای که به سر او برخورد کرد خیلی جدی نبود و ضربه مغزی خفیفی بود اما اگر به چشم او برخورد می‌کرد شاید او کور می‌شد؛ امیدوار هستم باشگاه شکایت خود را علیه کسانی که این کار را کردند اعلام کند؛ خوشبختانه طبق چیزی که اعلام شد او دچار ضربه مغزی خفیفی شده و به همین دلیل 99 درصد در بازی روز پنج‌شنبه با سپاهان نخواهد بود.

 

کد خبر : ۴۵۹۲۶۹