خبرگزاری کار ایران

سیدجلال حسینى: براى همه متاسفم/ تا آخرش هستم!

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۳۸۲

سیدجلال حسینى به دلیل اتفاقات پایان بازى با محرومیت انضباطى مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیدجلال حسینى، کاپیتان پرسپولیس به دلیل اتفاقات رخ داده در پایان دربى هشتاد و چهارم و در تقابل با استقلال تهران با راى کمیته انضباطى با یک جلسه محرومیت از همراهى تیمش مواجه شد.

سیدجلال حسینى که به شدت بابت راى صادره عصبانى بود در این رابطه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من این راى را اصلا قبول ندارم و تا بالاترین مقام شکایت مى‌کنم و فردا به جاى اینکه در محل تمرین حاضر شوم به دنبال این مساله خواهم رفت تا ببینم بر اساس چه قانونى مرا محروم کرده‌اند.

وى ادامه داد: چرا در رابطه با این بازى رفتارهایى که بازیکن حریف انجام داد و هر کارى دلش خواست انجام داد اما سه جلسه محروم شد؟ اگر داور کارت قرمز نمى‌داد مسلما اتفاقات بدترى رخ مى‌داد. اما من چرا باید محروم شوم؟ اگر اتفاقى رقم مى‌زدم داور در همان لحظه اخراجم مى‌کرد اما همه دیدند که این آقا هر کارى دلش خواست کرد، به بازیکنان‌مان توهین کرد، جو بازى را بهم ریخت و اخراج شد و دوباره به زمین آمد و هواداران ما را تحریک کرد اما من باید محروم شوم؟ 

کاپیتان پرسپولیس در پایان انتقادات خود را متوجه مسوولان باشگاه خود کرد و گفت: من براى مسوولان باشگاه خودمان هم متاسف هستم. نشسته‌اند و هرکس هر حرفى دلش خواست درباره پرسپولیس بزند و هر رایى که دلشان مى‌خواهند علیه ما ما صادر مى‌کنند و سکوت مى‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز