خبرگزاری کار ایران

ظفری: آمریکا و ایران فینال جام جهانی کشتی آزاد را برگزار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۶۲۸

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است با توجه به ترکیب تیم‌ها، آمریکا و ایران فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه را برگزار خواهند کرد.

تورج ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا افزود: میزبانی مسابقات جام جهانی برای ما یک افتخار بزرگی است که می‌تواند به توسعه ورزش کشتی در کشورمان منجر شود.

وی ادامه داد: با نگاهی به ترکیب تیم‌ها و آنالیز نفرات شرکت کننده می‌توان متصور بود که تیم کشتی ایران در گروه خود بدون شک صعود خواهد کرد و در گروه مقابل نبرد اصلی بین روس‌ها و آمریکایی‌ها خواهد بود.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد تاکید می‌کند: که ترکیب تیم آمریکا از منظر سرمایه قهرمانی از روس‌ها سنگین‌تر است و روس‌ها نمی‌توانند پیروز این مصاف باشند.

وی با اشاره به تیم کشتی آذربایجان نیز گفت: آذربایجانی‌ها با نفرات اصلی خودشان در این رقابت‌ها شرکت کردند و تیم دست و پا بسته‌ای محسوب نمی‌شوند به هر حال جنگ اصلی در گروه مقابل تیم ایران قرار دارد.

وی در خاتمه در مورد حضور حسن یزدانی در وزن جدیدش نیز خاطر نشان کرد: یزدانی یک کشتی گیر جشور و تکنیکی است که می‌تواند در وزن جدید به موفقیت دست پیدا کند البته در کنار یزدانی نمی‌توان از نام کشتی گیرانی چون علیرضا کریمی و جواد ابراهیمی نیز به آسانی صرف نظر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز