خبرگزاری کار ایران

بازگشت طوفانی شاگردان جلالی به بازی!

پیکان4 ــ 3 استقلال خوزستان؛ باورنکردنی‌ترین بازی لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۰۱

شاگردان جلالی بازی 2-0 باخته را 2-4کردند و با گلی که در واپسین ثانیه‌ها دریافت کردند حساب کار 4-3 شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در نخستین دیدار از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر در تهران از ساعت 15:30 پیکان میزبان استقلال خوزستان است. هر دو تیم 29 امتیازی هستند اما با توجه به تفاضل گل استقلال خوزستان در یک رده بالاتر در رده ششم قرار دارد. شاگردان جلالی در هفته گذشته برابر نفت تهران شکست خوردند و با پیروزی در این دیدار می‌توانند موقتا به رده به رده پنجم صعود کنند.

در این دیدار تیم استقلال خوزستان با دو گل نیمه‌ی اول را به سود خود تمام کرد، اما بازی در نیمه دوم به نحو دیگری دنبال شد. شاگردان جلالی مزد برتری تاکتیکی خود را گرفتند و در یک بازی عجیب 4 گل به خوزستانی‌ها زدند. گل بیت‌سعید در دقایق پایانی حساب کار را 4-3 به سود جلالی کرد.

ورزشگاه: شهر قدس

داوران: وحید کاظمی، تورج عیوض‌محمدی، امیر مبشر، محمدحسین ترابیان

ناظر دیدار: حسین نجاتی

ترکیب پیکان:

رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی(54 امیر روستایی)، صادق بارانی، سجاد آشوری، ابوالفضل ابراهیمی،سیامک نعمتی و گادوین منشا

ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی(20 مصطفی ماهی (مهدی زبیدی 80)، سلمان بحرانی، حسین بهرامی(67 آرش افشین)، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، حسن بیت سعید و آلویس نانگ.

اخطار: 

وحید شیخ ویسی(40) - مصطفی ماهی(58) - مهدی مومنی (63) - محمد طیبی(82) ابوالفضل اعلایی(84) از استقلال خوزستان

شرح گل:

استقلال خوزستان1_0 پیکان: تیم استقلال خوزستان موفق شد در دقیقه 12 روی یک ضد حمله که با حرکت مهدی مومنی همراه شد و پاس در عرض این بازیکن، حسن بیت سعید را در موقعیتی تک به تک قرار دهد و این بازیکن هم با یک بغل پا با پای راست توپ را به تور دروازه رساند تا گل اول بازی رقم بخورد.

استقلال خوزستان 2_0 پیکان: در دقیقه 36 پاس مهدی مومنی در عرض محوطه جریمه با ضربه بازیکن تعویضی استقلال خوزستان  مصطفی ماهی از پشت محوطه جریمه به گل دوم این تیم بدل شد.

استقلال خوزستان2_1 پیکان: دفع توپ اشتباه عقیل کعبی به محمد صادق بارانی رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پا از داخل محوطه جریمه گل اول پیکانی ها را به ثمر رساند.

استقلال خوزستان2_2 پیکان: در دقیقه 71 بازیکنان پیکان کرنر را کوتاه زدند. در ادامه ارسال آشوری به دهانه دروازه با ضربه سیاوش یزدانی به گل تساوی بدل شد.

استقلال خوزستان 2-3 پیکان:سیامک نعمتی در محوطه جریمه استقلال خوزستان با خطای بیت سعید متوقف شد تا گادوین منشا با یک ضربه پنالتی دروازه استقلال خوزستان را برای بار سوم باز کند.

استقلال خوزستان 2-4 پیکان: پیکانی ها که از حریف خود عقب بودند در ادامه توفان دقایق پایانی موفق شدند گل چهارم را نیز به ثمر برسانند، در حالی که خوزستانی ها به دنبال جبران گل خورده بودند پاس پیکانی ها از میانه های زمین به گادوین منشا رسید و او نیز با ضربه چیپ دیدنی توپ را از بالای دستان شیخ ویسی درون دروازه استقلالی ها فرستاد. 

استقلال خوزستان 3-4 پیکان: خطای امیرحسین صادقی روی مهدی مومنی یک پنالتی برای جنوبی ها داشت و حسن بیت سعید نیز موفق شد این توپ را به گل سوم تیمش تبدیل کند.

حواشی:

* زمین چمن به علت بارندگی خیس بود و مسئولان ورزشگاه روی آب‌های جمع شده خاک‌اره ریختند. به قدری آب در زمین چمن جمع شده بود که توپ‌جمع کن‌ها هم خاک‌ها را روی آب‌ها می‌ریختند. این موضوع باعث نشد مشکلات حل شود و بازیکنان به سختی توپ را در زمین به گردش در می‌آورند.

* شهریار مغانلو به دلیل محرومیت و مرتضی آقاخان به دلیل مشکلات شخصی در ترکیب پیکان حضور ندارند. پیمان شیرزادی و علی اصغر عاشوری هم به علت محرومیت نمی‌توانند استقلال خوزستان را همراهی کنند.

* تعدادی از هواداران افغانستانی برای تشویق فیصل شایسته بازیکن پیکان در ورزشگاه حضور یافته‌اند. همچنین حدود 50 نفر هم طرفداران استقلال خوزستان هستند که به تشویق تیمشان می‌پردازند.

* پیش از آغاز بازی، امیرحسین صادقی به سمت پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز