خبرگزاری کار ایران

ولنتاین قائم مقامی در کنار بیماران صرع؛

احسان قائم مقامی: خوشحالم در روز دوست داشتن، دوستان تازه‌ای پیدا کردم

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۰۳

استاد بزرگ شطرنج مردان در روز ولنتاین با بیماران صرع به رقابت پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، به مناسبت روز جهانی صرع، دوشنبه فوریه هر سال که در سال جاری مصادف با 25 بهمن ماه و روز عاشقان، احسان قائم مقامی به رقابت با 40 بیمار مبتلا به بیماری صرع در فدراسیون شطرنج پرداخت.

استاد بزرگ شطرنج در خصوص این مراسم به خبرنگار ما گفت: مسابقه‌ای دوستانه و نمادین با بیماران صرع در روز جهانی که به نام این عزیزان است در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد و بسیار خوشحالم که به بنده اجازه حضور در جمع‌شان را در روز دوست داشتن را دادند.

قائم مقامی در ادامه بیان کرد: این مسابقات به صورت کاملا دوستانه و نمادین برگزار شد و حرکت بسیار پسندیده ای بود که باعث شد دوستان تازه ای پیدا کنم.

وی درباره علاقه به بازی شطرنج در بین این بیماران گفت: بعضی از این دوستان کاملا جدی شطرنج بازی می کنند و حتی کارت مربیگری دارند و برخی در مسابقات شرکت کرده بودند، از این همه علاقه‌مندی به این رشته در جمع‌شان شوکه شدم.

استاد بزرگ شطرنج ادامه داد: این بیماری خیلی محدودیت ندارد و تنها به دنبال توجه هستند نه ترحم.  این دوستان کاملا می توانند هم‌پای بقیه مردم به فعالیت های اجتماعی و ورزشی در نوع خود بپردازند.

وی توجه جامعه را باعث دلگرمی این بثیماران دانشت و افزود: این دوستان نیازمند دلگرمی و توجه هستند نه طرد از سوی جامعه. به عنوان ورزشکار مسئول هستیم تا به این بخش آسیب پذیر جامعه توجه بیشتری داشته باشم. خوش‌بختانه با کمک برخی مسئولان و راه اندازی این قبیل مراسم، دلگرمی اندکی به این عزیزان داده شده تا بتوانند با طیب خاطر به زندگی بپردازند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز