خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهار لیگ دسته اول فوتبال

برد شاگردان پیروانی بعد از دو هفته ناکامی/ تک گل آقای گل ثمره‌ای نداشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۳۳

در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال تیم‌های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد به برتری برابر حریفان دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال که قرار بود امروز با برگزاری 4 دیدار به پایان برسد با لغو شدن دو بازی بین آلومینیوم اراک ــ سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم ــ نفت مسجد سلیمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.

بازی بین دو تیم خیبر خرم آباد و نساجی مازندران با برتری تیم خرم آبادی به پایان رسید. خیبر خرم آباد ابتدا با گلزنی احمد جعفری و مهدی عبدی در دقیقه 30 و 35 پیش افتاد اما این محمد عباس زاده، آقای گل لیگ دسته اول بود که توانست با گلزنی در دقیقه 37 اختلاف را به یک گل بکشاند. در ادامه تغییری در روند بازی ایجاد نشد و نساجی این دیدار را 2 بر یک واگذار کرد.

دیدار فجر سپاسی و جوان بوشهر با برتری 3 بر 2 شاگردان غلام پیروانی به پایان رسید تا فجری‌‌ها پس از دو هفته ناکامی طعم پیروزی را بچشند. شاگردان غلامحسین پیروانی با شکست ایران‌جوان بوشهر، 20 امتیازی شدند و با یک پله صعود به رده شانزدهم جدول رسیدند.

دیدار دوتیم پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان به دلیل شرایط بد جوی لغو شد و برگزاری آن به وقت دیگری موکول شد.

پیش از این دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت نیز به دلیل بارش برف سنگین و شرایط نامساعد لغو شده بود. این دیدار فردا در ساعت 14 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز