خبرگزاری کار ایران

آغاز تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان؛

کمرانی: خوش جمال فکری و علیزاده به تیم ملی اضافه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۳۹

تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات همبستگی کشور های اسلامی و قهرمانی جهان آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، مهرو کمرانی که از سوی کمیته فنی به عنوان سرمربی تیم‌ملی بانوان برای هدایت تکواندوکاران در دو رویداد همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان 2017 انتخاب شد در این خصوص گفت: از اعتماد مجدد کمیته فنی و مسئولین فدراسیون تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با سربلندی جواب این انتخاب را بدهم.

وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در صدد هستیم با برگزاری اردوهای منظم و منسجم حضوری موفق در رویدادهای پیش رو داشته و باکسب بهترین نتیجه دل مردم عزیزمان را شاد کنیم. از روز  سه شنبه تمرینات خود را در بخش استقامت شروع کرده‌ایم و پس از انجام تست آمادگی جسمانی، سعی میکنیم نقاط ضعف تکواندوکاران را برطرف نماییم. با توجه به تغییر قوانین داوری تمرینات ویژه ای را نیزبرای تکواندوکاران در نظر گرفته ایم.

کمرانی با اشاره به افتخاراتی که در بخش دختران کسب شده است اظهار داشت: با توجه به اینکه دختران کشورمان در این مدت توانستند در عرصه‌های بین‌المللی خوش بدرخشند طبیعی است که توقع مردم از آنها بالا برود اما این موضوع را نیز باید در نظر داشت که تکواندوکاران تجربه زیادی برای میادین جهانی ندارند و امیدوارم بتوانند با انگیزه بالایی که دارند بر سکوی قهرمانی ایستاده و پرچم ایران را به اهتزاز درآورند. سعی می‌کنم تکواندوکارانی را انتخاب کنم که تواناییهای خود را نشان داده باشند و با اعتماد به نفس بتواند در جهانی نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم ملی زنان تکواندو در مورد کادر فنی این تیم اظهار داشت: فاطمه صفرپور به عنوان مربی در کنارم خواهد بود، پیشنهاد دادم سارا خوش جمال فکری به کادر فنی اضافه شود چراکه از جنس بازیکنان است و با بچه‌ها ارتباط خوبی برقرار میکند و با شرایط المپیک و مسابقات قهرمانی جهان نیز آشنایی دارد.

کمرانی در پایان در مورد شرایط کیمیا علیزاده گفت: خوش‌بختانه وضعیت او هر روز بهتر می‌شود و پزشکان از روند بهبودی وی ابراز رضایت می‌کنند و در صورت دادن مجوز از کیمیا در مسابقات پیش رو استفاده می کنم چرا که قطعا می‌تواند دوباره برای کشورمان افتخارآفرینی کند. از مردم میخواهم مثل گذشته برایمان دعا کنند تا بتوانیم سیر صعودی پیشرفت ورزش در بخش زنان را ادامه دهیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز