خبرگزاری کار ایران

معرفی مفصل بهترین تیم عربستان؛ چرا کار پرسپولیس در برابر الهلال سخت است؟

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۸۴

در این نوشته نگاهی موجز داریم به نتایج، بازیکنان چهره و جایگاه الهلال در لیگ عربستان.

به گزارش ایلنا، تیم پرسپولیس سوم اسفند در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان می‌رود.

در این نوشته نگاهی موجز داریم به نتایج، بازیکنان چهره و جایگاه الهلال در لیگ عربستان.

نتایج اخیر:

الهلال در سه بازی اخیر خود در لیگ عربستان(جام عبداللطیف جمیل) 7 امتیاز به دست آورده است. این تیم در خانه‌ی تیم الاتفاق به پیروزی 1-0 رسید.

سپس آنها به مصاف القادسیه رفتند و در خانه برابر این تیم به تساوی 1-1 رسیدند.

الهلال در آخرین بازی‌ای که انجام داده است موفق شد با نتیجه‌ی 2بر0 از سد تیم ضعیف الفیصلی بگذرد. آنها فرداشب به مصاف الخلیج خواهند رفت.

جایگاه در جدول:

الهلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان حضور دارد. این تیم در لیگ عربستان 18 بازی انجام داده و تنها دو بار مغلوب شده است. آنها 14 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و 42 گل به ثمر رسانده‌اند تا بعد از الاهلی دومین خط حمله‌ی قدرتمند لیگ باشند. الهلال به مانند پرسپولیس ساختار دفاعی مستحکمی دارد. این تیم تنها 12 گل دریافت کرده است و از این حیث بهترین تیم لیگ است.

بازیکنان سرشناس:

لئو بوناتینی: این مهاجم برزیلی در تیم یوونتوس بازی کرده است. زمانی که در برزیل بود در کرویزیرو بازی می‌کرد و از آنجا به یووه پیوست و یک فصل به صورت قرضی عضو این تیم بود.

یاسر القحطانی: ستاره‌ی سرشناس فوتبال عربستان مدتی به العین امارات پیوست و دوباره به الهلال برگشت. او از سال 2005 عضو الهلال است.

عمر الخریبین: این بازیکن سوریه‌ای در بازی مقابل الفیصلی یکی از گلهای الهلال را به ثمر رساند. او سال گذشته برای الدرفای امارات بازی می‌کرد و موفق شد در 26 بازی 17 گل به ثمر برساند.

نیکلاس میلسی: این هافبک اروگوئه‌ای زمانی عضو اتلتیکو پارانانسه بود.

کارلوس ادواردو: شاید سرشناس‌ترین بازیکن الهلال ادواردو باشد. او عضو تیم ملی برزیل بوده و در فلامینکو، هوفنهایم، گریمیو و روبین کازان بازی کرده است. او طراح اصلی تیم عربستانی محسوب می‌شود.

یاسر الشحرانی: این بازیکن آچار فرانسه‌ی الهلال است و در پست های دفاع چپ، دفاع راست و هافبک بازی می‌کند. وی بیشتر از 90 بازی برای این تیم انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز