خبرگزاری کار ایران

نویل: مورینیو به کونته حسادت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۹۵

مفسر و منتقد فوتبال در انگلستان و بازیکن سابق منچستر یونایتد در مورد حرف‌های مورینیو درباره‌ی چلسی اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا، گری نویل، مفسر و منتقد فوتبال در انگلستان و بازیکن سابق منچستر یونایتد، در مورد حرف‌های مورینیو درباره‌ی چلسی اظهار نظر کرد.

مورینیو هفته‌ی گذشته گفته بود که تیم چلسی تدافعی و محافظه‌کارانه بازی می‌کند و به همین دلیل در صدر جدول است.

مورینیو این را در حالی گفته است که خودش به عنوان یکی از سمبول‌های فوتبال تدافعی شناخته می‌شود. وی در اینتر موفق شد با تلفیق کاتاناچو و توتال فوتبال یکی از تدافعی‌ترین تیم های تاریخ را بسازد. همچنین، زمانی که در چلسی بود به همین سیاق بازی می‌کرد.

کونته بعد از صحبت‌های مورینیو ادعا کرده بود که جواب ژوزه را نمی‌دهد، چرا که عادت ندارد از این کارها بکند. تیم چلسی در این فصل 14 گل بیشتر از یونایتد به ثمر رسانده است.

نویل به دیلی میل گفته است: حرف‌های مورینیو در مورد چلسی موذیانه و از روی حسادت است. وقتی بازی چلسی را در برابر سیتی دیدم، فهمیدم که آنها بسیار انعطاف‌پذیر و متعادل بازی می‌کنند. تعادل، این چیزی است که چلسی دارد و یونایتد ندارد. مورینیو فهمیده که باید سبک بازی‌اش تغییر و آن را گسترش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز