خبرگزاری کار ایران

وحید شمسایی: تصمیمی برای سال بعد نگرفتم

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۶۲

وحید شمسایی مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: هنوز تصمیمی برای سال بعد نگرفته‌ام ولی باعث خوشحالی است که تاسیسات سرپا است.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره صحبت‌های رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو مبنی بر مشکوک بودن اعتصاب بازیکنانش به تبانی در شب دیدار مقابل تأسیسات دریایی اظهار کرد: رحمانی که من او را با نام کوچک افشین صدا می‌زنم، مدیر جوانی است و تاکنون چندبار با او جلسه داشته‌ام. افشین پسر خوبی است و خصوصیات مرا هم خوب می‌شناسد. از او بعید بود که این حرف‌ها را بزند. هرچند خودش بعدا با صراحت از ما تعریف کرد و گفت اتفاقی رخ نداده ولی همه مرا می‌شناسند. کدام عقل سلیم می‌تواند حکم کند که ما تبانی کرده ایم؟ مگر ما با برد مقابل تیم یاسین قهرمان می‌شدیم یا با نبردن از لیگ برتر سقوط می‌کردیم؟

وی ادامه داد: چه نیازی بود که بر فرض مثال بخواهیم این کار را بکنیم؟ در این مسابقه ۴ گل از حریف جلو افتادیم و ۱۰ موقعیت را هم نزدیم ولی بعد از آن سه گل خوردیم و حتی نزدیک بود بازی را واگذار کنیم. اینها دیگر چه حرف‌هایی است که می‌زنند؟ شاید هم افشین از نیامدن بازیکنان تیمش به این مسابقه ناراحت بوده و اینطور صحبت کرده است.من نیازی به این کارهای کثیف ندارم. اگر توانایی فنی داشته باشم خودم را بالا می‌کشم و اگر هم نتوانم ناله نمی‌کنم و دست به این کارها نمی‌زنم. همیشه تلاش کرده‌ام که بهترین باشم و حتی اگر شرایطش مثل امسال فراهم نشد و نتوانستیم قهرمان شویم، ناله نکردم.

او درباره وضعیتش برای سال آینده و ادامه کار در باشگاه تاسیسات می‌گوید: هنوز تصمیمی برای سال بعد نگرفته‌ام ولی باعث خوشحالی است که تاسیسات سرپا است. امیدوارم سایه این تیم بر سر فوتسال باشد چون باشگاه تاثیرگذاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز