خبرگزاری کار ایران

تمجید جلالی از مدیرعامل پیکان بعد از برد بزرگ

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۶۵

سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن تمجید از عملکرد مدیرعامل این باشگاه پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان، بخش مهمی از پیروزی بزرگ تیمش در این مسابقه فراموش نشدنی را متعلق به محمود شیعی دانست.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی درباره پیروزی 4-3 تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت:"یک تیم فوتبال در طول یک فصل با فراز و نشیب های زیادی روبرو می شود. واضح است که در زمان پیروزی ها همه کنار تیم هستند، تعریف و تمجید می کنند و از شما حمایت می کنند اما زمانی که تیم وارد چالش می شود و به مشکل بر می خورد، خیلی مهم است که همه مجموعه به خصوص مدیریت وارد ماجرا شوند و به تیم آرامش بدهند.

وی در ادامه بیان کرد: من واقعا خیلی عادت ندارم درباره عملکرد مدیرانم اظهارنظر کنم اما از آنجایی که به خصوص در سال های اخیر از این بابت کار و تیم هایم دچار لطمات زیادی شده اند، دوست دارم بگویم آقای شیعی با حضور به موقع شان در بحران ها همیشه یک دوست و یار ارزشمند برای من و بازیکن ها بوده اند. یادم می آید درست در همین مقطع زمانی در دور رفت بود که تیم از نظر امتیازگیری شرایط خوبی نداشت اما ایشان قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان کنار ما حاضر شدند و با صحبت هایشان آرامش را به مجموعه برگرداندند. خوشبختانه ما آن مسابقه بردیم و اتفاقا برد باشکوهی را به دست آوردیم. این بار هم تیم ما دوباره تقریبا با همان شرایط مواجه شده بود اما آقای شیعی یک بار دیگر شب قبل از بازی به هتل آمدند و یک بار دیگر به تیم و کادرفنی آرامش دادند. من می خواهم بگویم این در مدیریت یک اصل است که یک مدیر، زمان را خیلی خوب بسنجد و براساس زمان و شرایط اقدام کند. به نظر من مهندس شیعی در این حوزه واقعا مدیر قابلی است."
جلالی در پایان درباره پیروزی اش در نیمه مربیان و برگرداندن شکست 2 بر صفر به پیروزی 4- 3 هم گفت:"اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم بخش زیادی از این آرامش و تمرکز بین دو نیمه و تصمیماتی که اتخاذ شد هم سهم حمایت همه جانبه مدیرعامل باشگاه از تیم و کادرفنی بود. واقعا خوشحالم که بازیکنان و کادرفنی با این بازگشت یک نیمه ای به نوعی قدرشناسی شان را نسبت به آرامشی که باشگاه به تیم تزریق کرد، نشان دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز