خبرگزاری کار ایران

کوربوس: مسعود شجاعی برادر ایرانی‌ من است

رسانه‌های ورزشی یونان به طور گسترده‌ای گزارش خبری و تصویری از مشاجره لفظی پاناگیوتیس و مسعود شجاعی را منتشر کردند.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های ورزشی یونان به طور گسترده‌ای گزارش خبری و تصویری از مشاجره لفظی پاناگیوتیس (کاپیتان پانیونیوس) و مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی این تیم آتنی در دقیقه 22 بازی هفته بیستم سوپر لیگ یونان برابر وریا منتشر کردند. این گزارش نشان می‌داد به دلیل اعتراض بیش از حد شجاعی به داور بابت اخطار غیرضروری کاپیتان پانیونیوس، با بازیکن ایرانی تیمش به مشاجره پرداخته و به او دستور می‌دهد از داور دور شود.

این در حالی بود که کاپیتان این تیم یونانی همواره رابطه خوبی با ایرانی‌های حاضر در این تیم داشته است. کوربوس کاپیتان پانیونیوس در باره این خبرسازی‌ها به سایت باشگاهش گفته است:«مسعود شجاعی برادر ایرانی من است و تمام اعضای باشگاه پانیونیوس یک خانواده محسوب می‌شوند.»

کوربوس پیش از این نیز در مصاحبه‌ای پس از عدم حضور انصاری‌فرد در فهرست 18 نفره دیدارهای المپیاکوس به حمایت از ملی‌پوش ایرانی در رسانه‌های یونانی پرداخته بود و او را انسانی باشخصیت و متعهد دانست. تیم پانیونیوس در بازی برابر وریا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و مسعود شجاعی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیمش داشت و البته حضور 90 دقیقه‌ای شجاعی در زمین و همچنین حرف‌های کاپیتان پانیونیوس به خوبی نشان می‌دهد که خبرسازی‌ها بی جهت بوده و این کاپیتان تلاش داشته از محرومیت احتمالی شجاعی جلوگیری کند.

 

کد خبر : ۴۶۰۰۷۲