خبرگزاری کار ایران

طعنه مجدد مورینیو به چلسی و کونته؛ آنها با این شیوه قهرمان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۱۱۰

ژوزه مورینیو، منچستریونایتد را به خاطر روند شکست ناپذیری‌اش در لیگ برتر ستود اما اعتراف کرد بعید است تیم بسیار دفاعی چلسی در کورس قهرمانی رقابت را به دیگران واگذار کند.

به گزارش ایلنا، یونایتد با گل‌های خوان ماتا و آنتونی مارسیال در اولدترافورد مقابل واتفورد به پیروزی رسید تا در 16 مسابقه اخیر بی شکست باشد، آخرین باخت این تیم با نتیجه 4 بر صفر برابر چلسی در استمفوردبریج رقم خورد.

مربی پرتغالی گفت: ما باید می‌بردیم، 16 بازی بدون باخت رکورد خیلی خوبی است اما کامل می‌شد اگر دو یا سه تساوی خانگی در کارنامه ما ثبت نمی‌شد. ما برد مهمی به دست آوردیم. ما تیمی نیستیم که زیاد گل بزنیم بنابراین اینکه دروازه مان را بسته نگه داریم، اهمیت زیادی دارد. از بازی تیم رضایت دارم. خوشحالم که لیورپول و تاتنهام با هم بازی می‌کنند چون حداقل یک تیم امتیازاتی از دست می‌دهد. چلسی تیم دفاعی خیلی خوبی است. آنها با نفرات زیاد از دروازه خود محافظت می‌کنند و من فکر می‌کنم یک تیم دفاعی با گلزنی در ضدحملات و ضربات شروع مجدد قهرمانی را به دست می‌آورد، گمان نمی‌کنم صدرنشینی شان را به خطر بیندازند اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

مورینیو همچنین گفت: عزم و اراده مارسیال در تمرین باعث شده در ترکیب اصلی قرار بگیرد. بازیکن تیم ملی فرانسه گل اول را برای هم‌تیمی اسپانیایی‌اش ساخت و گل دوم را خود به ثمر رساند. او با سرعت و بازی مستقیمش مدافع سابق شیاطین سرخ، کریگ کتکارت را در این بازی به دردسر زیادی انداخت.

مربی شیاطین سرخ گفت: از کار دو هفته اخیر آنتونی واقعا راضی هستم، او با سختکوشی، تمرکز و اراده‌اش من را مجاب کرد و به همین دلیل این هدیه را به او دادم که در ترکیب اصلی باشد. طبیعتا باید بعد از پیروزی برابر لستر دوباره مارکوس راشفورد را در ترکیب می‌گذاشتم اما حس کردم او نیازی به این تقویت روحیه ندارد چون همیشه بازی می‌کند. آنتونی شاید افت کرده بود و نیاز داشت که یک هدیه بگیرد. او به بهترین شکل پاسخ داد. او باید بداند که من مراقبش هستم و می‌دانم در تمرین چه می‌کند و به چه چیزی احتیاج دارد.

آنتونی در نظرسنجی سایت باشگاه منچستریونایتد بهترین بازیکن تیمش در این دیدار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز