خبرگزاری کار ایران

سعداوی: کامرانی‌فر اول تشکر کرد، بعد شکایت!

نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان - گسترش فولاد حضور یافت.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان - گسترش فولاد حضور یافته، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سعداوی در مورد بازی فردا گفت: بازی سختی داریم. گسترش فولاد تیم خیلی خوب است که از سال گذشته تیم خوبی را برای مسابقات آماده کرده و صاحب مهره‌های خوبی است. هدف  گسترش فولاد کسب سهمیه آسیا است و هفته گذشته نیز با وجود 10 نفره شدن، باز هم نتیجه را به نفع خود برگرداند که این نشان می‌دهد بازی سختی در انتظار تیم ما است، اما ما هم فولاد هستیم و طبیعتاً در بازی‌های خانگی به دنبال 3 امتیاز خواهیم بود. حداکثر امتیاز این دیدار می‌تواند ما را به جدول برگرداند که امیدواریم به این امتیاز دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: با وجود چند دلیل مختلف که هواداران به حق از ما گله دارند، ما هرگز نا امید نمی‌شویم و به دنبال هدفمان هستیم. فردا اگر پیروز از زمین خارج شویم، یکی از حساس‌ترین پیروزی‌هایمان را به دست می‌‌آوریم و این 3 امتیاز می‌تواند راه ما را هموار کند. امیدوارم فردا با حمایت هواداران‌مان به پیروزی برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: تمام تمرکزمان را روی ارائه بازی‌های با کیفیت گذاشتیم که بتوانیم در کنارش نتایج خوبی بگیریم. در نیم‌فصل دوم بازی به بازی کار برای ما سخت می‌شود. هفته گذشته بازی سختی با پدیده داشتیم و خوشحالم با دست پر به اهواز برگشتیم.

سعداوی در مورد داوری‌های جنجال برانگیز رقابت‌های لیگ برتر، گفت: با توجه به اتفاقات داوری که برای ما به وجود آمده، واقعا متضرر شدیم. امیدوارم تیم داوری فردا یک بازی خوب را مدیریت و قضاوت کند، اما با این وجود، مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار تیم ما است. یکی از راهکارهایی که در مورد داوران صورت بگیرد، این است که داوران گروهی انجام وظیفه کنند. مربیان هم باید بگذاریم که داوران در آرامش کار کنند. همچنان در کنارش کمیته آموزش، در بحث ارتقای آموزشی، کلاس‌های با کیفیتی برگزار کنند و شرایط را به گونه‌ای ادامه دهند تا جایی برای شبهه باقی نماند.

وی تصریح کرد: داور دیدار فولاد خوزستان - سیاه جامگان از هفته گذشته، محروم شده است. همچنین رئیس دپارتمان داوری با من تماس گرفت و از من تشکر کرد. در اقدامی جالب اما، عوامل دپارتمان داوری، علیه من شکایت کردند. برای من جای سوال است که آقای کامرانی‌فر در صورت شکایت، چرا با من تماس گرفت و تشکر کرد!

 

کد خبر : ۴۶۰۲۴۶