خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهم یک نفر را فدای تیم کنم

مرفاوی: خود دهنوی هم قبول دارد که بد بازی کرد

صمد مرفاوی پس از کسب یک تساوی ارزشمند در دیدار برابر سایپا در نشست خبری پس از بازی حضور یافت.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی پس از کسب یک تساوی ارزشمند در دیدار برابر سایپا در نشست خبری پس از بازی حضور یافت.

مرفاوی در مورد بازی گفت: بازی سخت و مهمی برای هر دو تیم بود؛ با توجه به شرایط جدول سایپا به دنبال استفاده از شرایط میزبانی و کسب پیروزی بود ولی ما هم برای گرفتن امتیاز تلاش می‌کردیم؛ به دنبال برتری بودیم ولی نیمه اول را بد شروع کردیم و نتوانستیم عملکردی که می‌خواهیم را ارائه دهیم؛ در میانه زمین مشکل در حفظ توپ داشتیم و سایپا خوب توپ‌گیری می‌کرد و بازیکنان ما نتوانستند حملاتی ایجاد کنند.

او ادامه داد: با یک تعویض نمایش بهتری داشتیم و بازی را کنترل کردیم؛ در نیمه دوم بهتر بودیم و در حفظ توپ موفق عمل کردیم اما در یک سوم دفاعی حریف هر دو تیم مشکلاتی داشتند و اجازه بازی‌سازی به یکدیگر نمی‌دادند.

سرمربی صبا با بیان اینکه این یک امتیاز برای ما ارزشمند بود، ابراز کرد: به دنبال بهتر کردن شرایط در مسابقات آینده هستیم و امیدواریم بتوانیم روند خوبی طی کنیم.

مرفاوی در مورد تعویض دهنوی و ناراحتی او عنوان کرد: تعویض او فنی بود؛ دهنوی تمرکز خود را از دست داده بود، کارت هم داشت و به همین علت او را تعویض کردیم؛ ما فکر کردیم او از نظر روحی و فنی دچار افت شده و به همین دلیل او را تعویض کردیم تا میانه زمین را بگیریم که خدا را شکر جواب هم داد؛ دهنوی و تمام بازیکنان برای ما قابل احترام هستند و همه به دنبال کسب نتیجه هستیم؛ اینکه بخواهیم یک نفر را فدای تیم کنیم اینطور نیست ولی آقای دهنوی خودش هم قبول دارد روز خوبی نداشت.

او اضافه کرد: هیچ یک از دو تیم موقعیت خطرناکی در نیمه اول نداشتند؛ بازی متعادل بود و اینکه ما حرفی برای گفتن نداشتیم درست نیست؛ ما نیمه دوم بهتر از سایپا کار کردیم.

 

 

 

کد خبر : ۴۶۰۶۷۸