خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش هوای استقلال و پرسپولیس را داشته باشد

اعتراض دروازه‌بان استقلال به جوسازی کارشناسان صدا و سیما

پرویز برومند اعتقاد دارد وزارت ورزش باید توجه بیشتری به دو باشگاه بزرگ ایران داشتخ باشد. او اعلام می‌کند هر وقت استقلال و پرسپولیس قوی هستند فوتبال ایران هم قوی است.

به گزارش ایلنا، دروازه‌بان سابق استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: الان جای هیچ انتقادی به استقلال نیست و جز تعریف و تمجید کاری نمی‌توان کرد.

برومند در ادامه اظهار داشت: استقلال تیم جوان و آماده‌ای است و خوشبختانه الان کم‌تر ضعفی را از این تیم شاهد هستیم. تیم منصوریان به بلوغ تاکتیکی رسیده و به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد.

وی در ادامه گفت: بعد از دربی فکر می‌کردم استقلال در بازی با ذوب آهن به مشکل بخورد، چرا که اصولا تیمهای برنده دربی در بازی‌های بعدی خود به مشکل می‌خورند، اما استقلال در اصفهان هم خیلی خوب ظاهر شد.

پیشکسوت استقلال با درخواست از وزارت ورزش برای رسیدگی بیشتر به سرخابی‌ها گفت: از وزارت ورزش می‌خواهم توجه بیشتری به استقلال و پرسپولیس داشته باشد، چرا که هر وقت این دو تیم قوی بوده‌اند فوتبال ملی ما هم قوی بوده. پس وزارت برای تقویت تیم ملی نگاه بیشتری به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داشته باشد تا آنها کمتر با مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

وی در انتها گفت: تعجب می‌کنم که برخی افراد چطور کارشناس بازی‌های فوتبال در تلویزیون شده‌اند. واقعا برایم سوال است که گزینش صدا و سیما برای انتخاب برخی کارشناسان در تلویزیون چیست. گاهی متاسفانه می‌بینیم افرادی کارشناس بازی‌های فوتبال شده‌اند که نه سابقه خوب فوتبالی دارند و نه سواد آن را. ای کاش انتخاب کارشناسان بر اساس اصول صورت بگیرد نه سلیقه.

 

کد خبر : ۴۶۰۸۱۹