خبرگزاری کار ایران

برای چالش پوشیدن پیراهن آبی آماده بودم

چپاروف: از شکست پرسپولیس مقابل استقلال لذت بزرگی بردم

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۵۹

ملی‌پوش ازبکستانی که برای حضور در ترکیب استقلال خود را مهیا کرده بود، ناچار شد راهی سپاهان شود اما مدعی است از شکست پرسپولیس مقابل آبی‌پوشان لذت برده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرور چپاروف، هافبک ملی‌پوش ازبکستانی سپاهان که قرار بود در نیم فصل راهی استقلال شود، با توجه به مشکلات این تیم در نقل و انتقالات راهی سپاهان شد. او البته مدعی است اکنون حس بهتری نسبت به استقلال دارد و این مساله باعث شده تا از شکست پرسپولیس در دربی لذت ببرد.

او درباره حضورش در فوتبال ایران گفت: هر چه بود گذشت و من الان به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به اصفهان آمدم و پیراهن سپاهان را بر تن دارم و اصلاً دوست ندارم خاطرات تلخ آن روزها در تهران و اردوی استقلال را برای خودم یادآوری کنم.

چپاروف در خصوص اینکه قرار بوده پیراهن استقلال را برتن کند اما شرایط برای او متفاوت شد نیز گفت: پوشیدن پیراهن باشگاهی مثل استقلال برای هر فوتبالیستی یک افتخار و چالش بزرگ است و من هم خودم را برای این چالش آماده کرده بودم اما وقتی اتفاقات حکم فیفا رخ داد باید برای آینده‌ام تصمیم بزرگی می‌گرفتم و ترجیح دادم تا به اصفهان بیایم چون از سپاهان و همچنین این شهر تاریخی تعاریف زیادی شنیده بودم.

ملی‌پوش ازبکستانی در خصوص دربی هشتاد و چهارم و اینکه طرفدار کدام تیم بوده گفت: از اینکه استقلال موفق شد واقعاً خوشحال شدم به خصوص در شهرآورد که از هر گل بازیکنان استقلال به رقیب سنتی لذت بردم چون احساس می‌کردم در آن لحظات عضوی از تیم هستم و روحم در اردوی این تیم است. هیچ بازیکنی را پیدا نمی‌کنید که نخواهد در این بازی بزرگ به میدان برود. من تجربه حضور در جو یکصد هزار نفره آزادی را در بازی ایران با ازبکستان پیدا کردم و می‌دانم که بازی در این شرایط چه لذتی دارد اما افسوس که فیفا و حکم محرومیتش اجازه نداد تا این حس را دوباره تجربه کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز