خبرگزاری کار ایران

دانته: بالوتلی روی نیس تاثیر مثبت می گذارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۵۴

دانته، حضور بالوتلی در تیم نیس را مثبت ارزیابی کرده و او را بازیکنی متعهد و متمرکز بر بازی می‌داند.

به گزارش ایلنا، بالوتلی در برد یک بر صفر مقابل سن‌اتین ذخیره ایسریک بود و تنها هشت دقیقه به میدان رفت. او در جریان تساوی دو بر دو در خانه رن حتی در فهرست نیس هم قرار نداشت.

ایسریک گفته بود: بالوتلی نیاز دارد بیشتر به تیم فکر کند و بیشتر برای تیم کار کند. او گفته که مایه تاسف است وقتی اوضاع به سود بالوتلی پیش نمی‌رود او را ناراحت می‌کند.

اما دانته می‌گوید: کمی سوء برداشت انجام شده. یا دست کم حرف‌های ایسریک به صورت مناسبی ارزیابی نشده است. بالوتلی بخشی از تیم است و بسیار به تیم کمک می‌کند. مساله این نیست که نیس بدون بالوتلی بهتر بازی می‌کند یا با او. روشن است که او به شکلی مثبت روی تیم تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: او بازیکنی بسیار متعهد و متمرکز است، با وجود همه حرف‌هایی که رسانه‌ها درباره او می‌زنند و می‌نویسند او تلاش می‌کند که از این چهره منفی نجات پیدا کند. بالوتلی بازیکن خوبی و انسان فوق العاده ای است. او 9 گل تا اینجای فصل زده و بسیار به تیم کمک کرده است. البته بالوتلی از آغاز نیم‌فصل دوم تنها یک گل زده و نیس هم در همین دوران تنها دو بار در لیگ 1 فرانسه پیروز شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز