خبرگزاری کار ایران

ناظم الشریعه: به دنبال جوان‌گرایی در تیم ملی هستم

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۷۴

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از مسابقات تدارکاتی فروردین ماه کرواسی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: هفته‌های آخر لیگ است و بازی‌ها پرفشار. مسابقات لیگ را  به همراه همکارانم تماشا می‌کنیم و بازی بازیکنان جدیدی که قرار است جدیدا در تیم ملی باشند را زیر نظر داریم.

وی در ادامه بیان کرد: اولین بازی‌های تدارکاتی ما در تاریخ 21و22 اسفند ماه در شیراز است که برای این بازی از بازیکنان جوان لیگ استفاده خواهیم کرد و بعد از آن هم 5 فروردین اردو تشکیل خواهد شد که سیزدهم فروردین راهی کرواسی می‌شویم چون شانزدهم فروردین با تیم ملی کرواسی بازی تدارکاتی داریم. البته هجدهم اسفند ماه فهرست تیم ملی اعلام می‌شود. همه را عوض کردیم و یکسری بازیکن جدید و جوان را به تیم ملی دعوت می‌کنیم تا برای آنها هم ایجاد انگیزه شود و تا آنجا که ممکن است می‌خواهیم همه را زیر نظر داشته باشیم تا برای آینده بازیکن خوب داشته باشیم.

ناظم الشریعه از سطح کیفی لیگ رضایت دارد: «لیگ خیلی خوبی داریم و تیم‌های بالای جدول زیاد شده‌اند مثل دبیری تبریز، مس سونگون، گیتی پسند و تاسیسات دریایی که این خیلی خوب است و علی رغم اینکه گیتی پسند ملی‌پوش زیاد دارد شما می‌بینید که الان در خطر است و تیم‌های زیادی به دنبالش هستند.
سرمربی تیم ملی درباره استخدام مربی بدنساز خارجی برای تیم ملی می‌گوید: الینی داسیلوا مدرس بدنسازی هستند. ما به غیر از تیم ملی به دنبال افزایش علم مربیان لیگ هم هستیم و بر همین اساس قرار است کلاس‌های بدنسازی در سطح کشور برگزار کنیم تا همه مربیان لیگ از علم بدنسازی آقای الینی بهره ببرند چون ما معتقدیم که اگر علم بدنسازی مربیان لیگ کامل شود، شرایط بدنی بازیکنان لیگ هم بهتر خواهد شد و به همین صورت تیم ملی هم پیشرفت خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز