خبرگزاری کار ایران

تغییر در زمان برگزاری مسابقات پاراتکواندو

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۴۱

مسابقات پاراتکواندو از فروردین ماه در کره جنوبی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، رئیس انجمن پاراتکواندو با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات آسیایی پاراتکواندو از 16 فروردین ماه در کشور کره‌جنوبی آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات قرار بود تیرماه برگزار شود و با تغییر زمان برگزاری این رقابت‌ها اردوهای تیم ملی را باید زودتر آغاز کنیم.

مسعود لشکری با اشاره به زمان برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی را از پنجم اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می کنیم و ترکیب تیم اعزامی را تا 15 اسفندماه اعلام می کنیم چرا که باید ترکیب تیم اصلی را برای ثبت‌نام در مسابقات مشخص کنیم.

وی درخصوص تعداد بازیکنان دعوت شده به اردو گفت: 16 نفر از نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور اصفهان و تیم ملی را به اردو دعوت می کنیم تا تمرینات خود را زیر نظر پیام خانلرخانی و حسین مدانلو، سرمربی و مدیر فنی تیم ملی، انجام دهند.

رئیس انجمن پاراتکواندو خاطرنشان کرد: تیم ملی در دوره گذشته این مسابقات که در مانیل فیلیپین برگزار شد در بخش مردان قهرمان شد و در مجموع امتیازات، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و در این دوره نیز قصد داریم عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز