خبرگزاری کار ایران

بدن یزدانی خوب پر نشده بود!

محبی: باید از سایر مربیان در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۴۲

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است که کشتی گیران ما در بعد تکنیکی با مشکلاتی روبرو هستند.

حسن محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا افزود: خیلی از کشتی گیران ما در زیرگیری با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، باید مربیان متبحر فرصت حضور در اردوهای تیم ملی را برای افزایش ظرفیت‌های تکنیکی کشتی گیران داشته باشند.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان تصریح کرد: الان کشتی گیران ما فقط با دست انداختن در زیر کتف کشتی می‌گیرند در زیرگیری ضعیف هستند و کشتی چند لایه را به خوبی نمی‌شناسند این ضعف‌‌هایی است باید هر چه زودتر برطرف شود.

نفر سوم کشتی آزاد جهان اضافه می‌کند: کشتی گیری مثل امیر محمدی و میثم نصیری در زیرگیری با مشکل روبرو هستند و در نقطه دیگر مسعود اسماعیل پور اگر بتواند دست خود را زیر کتف حریف کند برنده مبارزه است اما اگر نتواند کشتی وی قفل می‌شود.

محبی در خصوص سطح فنی جام جهانی گفت: به نظر من بهترین کشتی گیران دنیا به غیر ار روس‌ها در جام جهانی حضور پیدا کردند و سطح فنی این مسابقات بسیار بالا و مناسب بود.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص وضعیت حسن یزدانی نیز در پایان خاطر نشان کرد: بدن حسن یزدانی آماده نبود و به خوب پر نشده بود، البته توقع شکست نماینده آمریکا که توانسته بود بهترین‌های دنیا را با نتیجه عالی شکست دهد کمی غیر منطقی به نظر می‌رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز