خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی ساحلی بازان تیم ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۸۸

فدراسیون فوتبال اسامی 14 بازیکن راه‌یافته به تیم ملی فوتبال ساحلی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی 2017 آسیا از تاریخ 14 الی 21 اسفند در کشورمالزی برگزار می شود و پیرو آن دو اردوی پایانی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات در کمپ تیم های ملی پیگیری خواهد شد.

به همین منظور اردوی ماقبل پایانی تیم ملی از 3 الی 6 اسفند با حضور 14 بازیکن دعوت شده از سوی محمدحسین میرشمسی برگزار می شود.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:
محمد احمدزاده، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی، مسلم مسیگر، محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، سیدعلی ناظم، حسن عبدالهی، فرید بلوکباشی، پیمان حسینی، علی درویش متولی، محمد مرادی، محمد معصومی زاده و علی میرشکاری.
ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید فردا (سه شنبه) خود را با حضور در هتل المپیک به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.
 
در همین راستا بازیکنان صبح روز چهارشنبه4 اسفند به مرکز پزشکی ایفمارک می روند و ضمن بررسی آخرین وضعیت سلامت جسمانی آنها جهت ارسال گزارش به کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت در نوبت عصر روز چهارشنبه نخستین تمرین خود را برگزار می کنند.
 
گفتنی است، ملی پوشان کشورمان در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در دو نوبت تمرینی (صبح و عصر) به اجرای آخرین نکات تمرینی مدنظر کادرفنی خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز