خبرگزاری کار ایران

استارت صدرنشین لیگ در آسیا؛

رقبای برانکو را بیشتر بشناسید

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۰۸۲

شاگردان برانکو در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان عربستان، قطر و امارات می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس تهران یکی از چهار نماینده کشورمان در این رقابت‌ها با الهلال عربستان، الریان قطر و الوحده امارات هم‌گروه است. تیم پرسپولیس که در جدول لیگ برتر با پشت سرگذاشتن حریفان در جایگاه نخست قرار دارد، این روزها از آمادگی بالای برای رویارویی با رقیبان آسیایی در این رقابت‌ها برخوردار است اما در آن سوی زمین حریفان هم که هرکدام در لیگ‌های حرفه‌ای بازی کرده و در جایگاه اول و دوم لیگ خود قرار دارند از لحاظ فنی دارای قدرت خوبی هستند.

الهلال عربستان

تیم آبی‌پوش عربستانی که امروز در مسقط با پرسپولیس روبه‌رو می‌شود، با سابقه دو قهرمانی در آسیا یکی از مشهورترین تیم‌های منطقه است. الهلال فصل گذشته در لیگ عربستان نایب‌قهرمان شد. این تیم در سال 2014 در لیگ قهرمانان تا فینال پیش رفت و در سال 2015 هم توانست به نیمه‌نهایی برسد، هرچند سال گذشته در یک هشتم‌نهایی حذف شد. کارلوس ادواردو، مهاجم برزیلی و یاسر الشهرانی، مدافع راست بازیکنان کلیدی این تیم هستند. الهلال در حال حاضر صدرنشین لیگ عربستان است.

الریان قطر

تیم قطری پس از سه سال غیبت در لیگ قهرمانان آسیا به لطف قهرمانی سال گذشته در لیگ به این مسابقات برگشته است. الریان در شش حضور قبلی‌اش در این مسابقات نتوانسته از مرحله گروهی بالاتر برود. هدایت این تیم بر عهده مایکل لادروپ است و رودریگو تاباتا، کاپیتان و گلزن در کنار سرجیو گارسیا، مهاجم تیم بازیکنان کلیدی هستند. الریان در لیگ قطر در رتبه سوم قرار دارد.

الوحده امارات

این تیم فصل گذشته در لیگ امارات سوم شد و با پیروزی 3 بر صفر مقابل الوحدات اردن توانست به مرحله گروهی صعود کند. الوحده در حال حاضر در رده پنجم لیگ امارات قرار دارد و در آخرین بازی‌اش شارجه را 5 بر یک شکست داد. سباستین تالیابوئه، مهاجم آرژانتینی که در این بازی یک گل زد با 15 گل زده بهترین گلزن این فصل الوحده است. خورخه والدیویا، هافبک اهل شیلی دیگر بازیکن کلیدی این تیم محسوب می‌شود. هدایت الوحده بر عهده خاویر آگیره مکزیکی است. این تیم در سال 2007 موفق شده به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد، ولی در سه حضور آخرش نتوانسته از مرحله گروهی صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز