خبرگزاری کار ایران

در آستانه مسابقات انتخابی

وضعیت نامشخص کادر فنی تیم ملی بانوان کاراته

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۷۰

درحالی که تنها دوروز تا شروع مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته زمان مانده، هنوز سکانداری این تیم را کسی متقبل نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حالی 5 اسفندماه به میزبانی سالن کبکانیان برگزار می‌شود که هنوز وضعیت کادرفنی این تیم نامشخص است. اگرچه در مرحله اول انتخابی مریم مشیری مربی تیم ملی کاراته بانوان در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور داشت اما اگر ملاک انتخاب مربی تیم ملی بانوان را عملکرد او در قهرمانی جهان قرار بدهیم به نظر می‌رسد مشیری جایی در راس تیم ملی کاراته بانوان نداشته باشد. حالا در این شرایط فدراسیون کاراته بانوان اعلام کرده است که پس از مشخص شدن نفرات راه یافته به تیم ملی و پیش از آغاز اردوها، سرمربی تیم بانوان معرفی می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته دراین خصوص می‌گوید: مربیانی که شانس هدایت تیم بانوان را دارند برای ما مشخص هستند اما هنوز این گزینه‌ها را رسانه‌ای نکرده‌ایم.

در این میان گفته می‌شود که یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی رابطه صمیمانه‌ای با ملی‌پوشان دارد و به واسطه همین ارتباطش به تیم ملی بانوان نزدیک شده است و شانس بالایی برای این سمت دارد. 

باقری این خبر را تکذیب می‌کند: قرار نیست بچه‌های تیم ملی در خصوص کادر فنی تصمیم بگیرند و فدراسیون سرمربی را معرفی می‌کند. برنامه ویژه‌ای برای بانوان داریم و با بررسی تمام شرایط، بهترین انتخاب را انجام می‌دهیم. 

کاراته بانوان در چندسال گذشته نتایج خوبی را در سطح آسیاداشته و دو مدال جهانی توسط حمیده عباسعلی به دست آورده است. شرایط کاراته بانوان به گونه‌ای است که برای انتخاب سرمربی این تیم باید همه جوانب را در نظر گرفت. دور دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی بانوان روز پنج‌شنبه 5 اسفند برگزار می‌شود که در آن در هر وزن حداقل یک نفر و حداکثر 3 نفر جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست می‌آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز