خبرگزاری کار ایران

مصدومیتی که بخیر گذشت؛

ورزشکار مصدوم کاراته: درخواست فرصت مجدد از کادر فنی را دارم

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۲۱

سجاد حیاتی، قهرمان سابق کاراته جوانان آسیا معتقد است با انگیزه بالایی به رقابت پرداخته که همین باعث مصدومیت‌اش شده است.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته مردان روز گذشته در سالن شهید کبکانیان تهران برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان و قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان در حالی آغاز شد که در جریان یکی از مبارزات، سجادحیاتی در پیکار با آرش علی‌نژاد قهرمان سال ۲۰۱۶ آسیا به دلیل آسیب دیدگی شدید به بیمارستان منتقل شد. 

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که حیاتی مقابل حریف خود ضربه سنگینی را دریافت می‌کند که احساس درد زیادی در ناحیه سر برای او ایجاد و ضریب هوشیاری‌اش با مشکل روبرو می‌شود. پزشکان در صحبت‌هایی که با او داشتند احساس کردند با این‌که ضریب هوشیاری‌اش پایین است اما به هیچ عنوان مشکل جدی نداشت. البته حیاتی مدعی بود که حالت تهوع دارد و برای اینکه سلامت او در خطر نباشد طبق صلاحدید پزشکان راهی بیمارستان شد.

پس از بازگشت این ورزشکار به سالن و برای ادامه بازی با کادر فنی تیم ملی صحبت و درخواست فرصت دوباره برای حضور در مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی  را کرد. حیاتی که طلا جوانان آسیا و نقره جهان را در اختیار دارد در این خصوص گفت. خدا را شکر الان مشکلی ندارم. مدت‌ها برای حضور در این مسابقات تلاش کرده و با روزی چهار ساعت تمرین سخت و فشرده برای شرکت در رقابت‌های انتخابی آماده شدم. پنجشنبه گذشته در جریان رقابت‌های لیگ هم با آسیابری به تساوی ۴ بر ۴ دست یافته و با رای داور نتیجه را واگذار کردم و دو مبارزه دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشتم. در مسابقات کشوری نیز پس از شش دور مبارزه، فینال را ۲ بر یک به فرخی واگذار کردم.

این کاراتهکا تصریح کرد: برای حضور در اردوی تیم ملی خیلی با انگیزه کار را شروع کردم که این مشکل برای من پیش آمد. امیدوارم کادر فنی تیم ملی که از شرایط من اطلاع کافی دارد این فرصت را در اختیار بنده قرار دهد تا شانس حضور در اردوی آماده سازی را در مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی آزمایش کنم. 

گفتنی است، در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی تیم ملی راه پیدا می کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز