خبرگزاری کار ایران

گل زدن به کاسیاس لذت دیگری دارد

ایگواین: بوفون 40 ساله، مثل یک بچه تمرین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۸۲

مهاجم یوونتوس مصاحبه‌ای با «فوتبال ایتالیا» انجام داد.

به گزارش ایلنا، گونزالو ایگواین، مهاجم یوونتوس، در مصاحبه‌ای که با «فوتبال ایتالیا» انجام داد در مورد بازی با پورتو در پرتغال به اظهار نظر پرداخت. یوونتوس فرداشب به مصاف تیم پورتو خواهد رفت.

ایگواین گفت: ما می‌توانیم چمپیونز لیگ را فتح کنیم. فقط باید آرام باشیم.

مهاجم یوونتوس در مورد پورتو اظهار داشت: پورتو؟ آنها استادیوم زیبایی دارند، با اتمسفری عالی و همیشه در لیگ قهرمانان حضور دارند. آنها قدرتمند و جسور هستند. در مصاف با پورتو باید احتیاط کنیم.

ایگواین در مورد کاسیاس، گلر سرشناس پورتو، اظهار داشت: با ایکر (کاسیاس) صحبت کردم. چند روز پیش در رسانه‌های عمومی کمی درگیر شدیم، اما همیشه رابطه‌مان با هم خوب بوده است. همیشه گل زدن به دروازه‌بان‌های بزرگ لذت بخش است.

مهاجم سابق رئال مادرید اضافه کرد: بازی در برابر بازیکنان بزرگ باعث پیشرفت می‌شود؛ این منطقی است. هر کسی که باشی می‌توانی همیشه یاد بگیری.

وی ادامه داد: شور و شوق باعث پیروزی می‌شود، حتی اگر پیشتر بارها پیروز شده باشی. تمام افتخاراتی که آدم به دنبالش است را بوفون به دست آورده است. او هر افتخاری که فکر کنید را کسب کرده، اما در اردوها مثل یک بچه تمرین می‌کند؛ دنی آلوز و سایر هم‌تیمی‌هایم چنین هستند.

مهاجم سابق ناپولی در مورد باشگاه یوونتوس گفت: بازی کردن در ورزشگاه یوونتوس تماشایی است. قبل از هر بازی تو تصاویری از میشل پلاتینی، روبرتو باجو، زین‌الدین زیدان و الکس دل‌پیرو را می‌بینی و با خودت می‌گویی: می‌شود یک روز تصویر من هم برافراشته شود؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز