خبرگزاری کار ایران

هشدار حمید درخشان به پرسپولیسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۰۷

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازی با الهلال به سرخ‌پوشان هشدار داد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در مورد بازی با الهلال به سرخ‌پوشان هشدار داد.

حمید درخشان به برانکو و شاگردانش هشدار داد با شناخت کامل به مصاف الهلال بروند: بازی‌های آسیایی تفاوت زیادی با رقابت‌های داخلی دارد و خیلی باید مراقب بود که حریفان در این بازی‌ها برای شما ناشناخته نباشند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: الهلال یکی از حریفان سخت پرسپولیس برای صعود از گروه است و پرسپولیس مقابل این تیم از انجام بازی خانگی محروم است. با این تفاسیر برانکو نمی‌تواند روی حمایت تماشاگرانش که در این مواقع یار دوازدهم هستند، حساب کند. از این‌رو مسائل تاکتیکی، آمادگی جسمانی و آنالیز درست از حریف در این مسابقه بسیار تعیین‌کننده هستند.

وی راجع به پیش‌بینی‌اش از بازی پرسپولیس - الهلال گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی که در زمین کمترین اشتباه را داشته باشد، موفق است. این بازی برای پرسپولیس حیاتی است و بازیکنان این تیم باید نهایت تلاش خود را بکنند تا بدون امتیاز به تهران برنگردند. اگر هم موفق به کسب سه امتیاز شوند که عالی است.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین گفت: پرسپولیس در حال حاضر در فوتبال ایران بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد و طبیعی است که حریف راحتی برای الهلال نخواهد بود. در مقابل الهلال هم همواره در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا جزو مدعیان قهرمانی است و مطمئناً پرسپولیس کار سختی پیش‌روی این تیم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز