خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - الهلال؛

از درگیری خونین سروش تا ناکامی طارمی

کد خبر : ۴۶۲۵۱۵

در این گزارش به عملکرد بازیکنان پرسپولیس در اولین بازی آسیایی آنها مقابل نماینده عربستان می پردازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته در مسقط به مصاف الهلال عربستان رفت و نتیجه این دیدار به نحوی رقم خورد تا هر دو تیم راضی زمین را ترک کنند.

بیرانوند: ناموفق در اولین کلین شیت آسیایی

دروازبان پرسپولیس در در سومین بازی این تیم با حساب دیدار برابر استقلال و سپاهان نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد. موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ایی روی دروازه او شکل می‌گرفت اما مهم‌ترین موقعیت را می‌توان دقیقه 81 نام برد که او تک به تک با مهاجم الهلال را با واکنش زیبا به کرنر فرستاد. اما همین ارسال کرنر روی تیر یک با ضربه سر ادواردو همراه شد تا بیرانوند نتواند در اولین دیدار اسیایی پرسپولیس در این رقابت‌ها دروازه اش را بسته نگه دارد. در این صحنه بازیکن الهلال رو به روی بیرانوند ایستاده بود و تمرکز او برای خروج از دروازه را بهم زد.

حسینی: در آسیا محروم نبود

حضور کاپیتان در قلب دفاع باعث دلگرمی برای دیگر بازیکنان بود. سید جلال که به دلیل محرومیت در لیگ در دو بازی اخیر در ترکیب حضور نداشت در اولین بازی آسیایی به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت.

محمد انصاری: بی صدا اما تاثیر گذار

مدافع وسط پرسپولیس در کنار کاپیتان توانستند بازی خوبی را ارائه دهند و با آفساید گیری مهاجم الهلال را در موقعیتی قرار دهند که  آنها در نیمه دوم آفساید اعلام شود.

محرمی جوان و اولین تجربه

با مسمومیت ماهینی، برانکو از فرشاد احمدزاده در سمت چپ دفاعی تیمش استفاده کرد و رضاییان نیز  در پست وینگر راست حاضر شد تا فرصت اولین بازی آسیایی برای صادق محرمی مهیا شود. مجموع عملکرد محرمی برای اولین بازی خوب بود و نمایش بی نقصی در سمت راست داشت و کاملا هماهنگ با رضاییان بازی را پیش برد.

احمد زاده: بهتر از دربی

نبود ماهینی در ترکیب پرسپولیس جا به جایی‌های کوچکی را به وجود آورد اما احمدزاده همچنان در دفاع چپ به کار خود ادامه داد و رفت و آمد او در کناره ها بی ثمره بود چون هیچکدام از سانترهای او راه به جایی نبرد و منجر به پاس گل نشد. احمدزاده در صحنه گل الهلال مامور مهار بازیکن مزاحم الهلال بود که مقابل بیرانوند درون محوطه جریمه قرار داشت ولی مهار ناقص البریک باعث شد تا بیرانوند خروج موفقی نداشته باشد و به راحتی گل برای الهلال به ثمر برسد.

رضاییان: وینگر راست

با وجود محرمی در پست دفاع راست رضاییان در این دیدار در نقش وینگر راست ظاهر شد و  میانه میدان فقط دوندگی داشت آن هم بی حاصل. رضاییان در این بازی به جز یک شوت از پشت محوطه جریمه که آن هم با اختلاف به بیرون رفت عملکرد مثبت دیگری نداشت که به آن پرداخته شود.

کامیابی نیا: با انگیزه و جنگنده

جنگندگی هافبک دفاعی سرخپوشان مانع از آزادی عملکرد مهاجمان الهلال شد و ه جا که توپ در پشت محوطه رویت می شد کمال هم آنجا بود. بر خلاف بازی های قبل که بدون حضور کمال پرسپولیس در لیگ 5 گل دریافت کرد در این بازی تنها یک گل از خط دروازه بیرانوند عبور کرد و آن هم زیاد به عملکرد کامیابی نیا مربوط نبود.

رفیعی: برخورد خونین

هافبک جوان پرسپولیس در میانه میدان خوب ظاهر شد اما تاکتیک دو تیم در این دیدار به نوعی بود که بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد همین امر موجب دوندگی بالای رفیعی بود. سروش دقیقیه 21 با برخورد مدافع الهلال با وی از ناحیه بینی دچار خونریزی شد. بعد از این صحنه بازی محکمتر و قوی را از او شاهد بودیم و جنگنرگی او در میانه میدان کار هافبک های الهلال را تا حدود زیادی خنثی کرد.

 مسلمان: گلزن خوش شانس

در نیمه اول چند بار مسلمان در موقعیت شوتزنی قرار گرفت اما ضربه های او توسط دروازبان الهلال دفع شد تا پای او به گلزنی در نیمه اول حداقل باز نشود. سماجت محسن در دقیقه 68 موجب شد تا توپ را از بازیکن الهلال بدزدد و با ضربه زمینی اما دقیق توپ را به گوشه دروازه نماینده عربستان روانه کند تا اولین گل را برای خود و پرسپولیس در این دیدار به ثمر برساند.

امیری: گنگ و گم

جا به جایی ها در ترکیب سرخ پوشان در حین بازی باعث شد تا امیری بیشتر در کناره ها حضور یابد و مسلمان بیشتر کنار طارمی ظاهر شود. 

طارمی: آقای گل نزن

در صورتی که شانس  اول گلزنی برای پرسپولیس در این بازی مهدی طارمی به شمار می رفت اما او به جای ایجاد موقعیت های خطرناک به روی دروازه الهلال به دنبال گرفتن خطا در پشت محوطه و نزدیک به دروازه این تیم بود. شانس اول آقای گلی پرسپولیس در این دیدار حتی یک شوت هم سمت دروازه الهلال روانه نکرد تا ضعیف ترین نمایش خود را در اولین قدم از بازی های آسیایی نشان دهد. طارمی در صحنه تک گل الهلال از روی ارسال کرنر کنار تیر اول مسئول دفع ارسال های کوتاه بود اما در این صحنه توپ از بالای سر او گذشت و ادواردو، بازیکن سابق پورتو این توپ را به گل تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز