خبرگزاری کار ایران

دلیل شکست استقلال برابر الاهلی از نگاه پیشکسوت این تیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۷۷

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در دیدار برابر الاهلی با غرور ناشی از بردهای اخیرش وارد زمین شد.

به گزارش ایلنا، صادق ورمزیار درباره شکست استقلال مقابل الاهلی امارات می‌گوید: «باید بپذیریم استقلال در اولین دیدار با جوانانی که در اختیار داشت شروع بدی نداشت. باید در نظر داشت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و بازی در این مسابقات با بازی‌های داخلی تفاوت‌های زیادی دارد زیرا در لیگ قهرمانان آسیا مربیان باتجربه‌تر و بازیکنان حرفه‌ای‌تری حضور دارند. در لیگ ایران ممکن است هر تیمی فرصت‌هایی به دست بیاورد اما نتواند از این فرصت‌ها به گل برسد.

وی ادامه داد: این در حالی است که در لیگ قهرمانان آسیا تیم‌ها از یک فرصت به راحتی استفاده می‌کنند و به گل می‌رسند. جوانان ما باید این تجربه را داشته باشند و بدانند این بازی‌ها دیدارهای سختی است و شاید کوچکترین اشتباه به بزرگترین اشتباه تبدیل شود.»

رییس آکادمی فوتبال استقلال در ادامه می‌گوید: «استقلال از بازیکنان جوانی بهره می‌برد که تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند. در این بازی بود که آنها فرق بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا را متوجه شدند. مطمئنا باید بیشتر تلاش کنند تا در بازی‌های بعدی ضریب اشتباهات خودشان را پایین بیاورند. این را هم باید بگویم استقلال در دیدار مقابل الاهلی با غرور وارد زمین شد و بردهای پی‌درپی در هفته‌های اخیر استقلال را از حالت جنگندگی خارج کرده بود. در نیمه دوم 15 دقیقه خیلی خوب استقلال جنگید و فرصت‌های خوبی به دست آورد اما در ادامه این اتفاق رخ نداد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز