خبرگزاری کار ایران

مدافع الهلال به خوبی طارمی را مهار کرد؛

استیلی: اگر مشکل خاصی پیش نیاید پرسپولیس این فصل قهرمان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۷۳۹

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد بازی سرخ پوشان برابر الهلال صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

حمید استیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص رویارویی پرسپولیس با الهلال در اولین قدم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اولین بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش رو دارد و پرسپولیس هم در این دیدار تمامی نفراتش را در اختیار داشت. تنها مشکل میزبانی در این دیدار برای پرسپولیس بود و کار در عمان بازیکنان سخت بود. اگر این دیدار در ایران برگزار می‌شد قطعا شرایط سختی برای نماینده عربستان رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: حضور هواداران در این دیدار بسیار مهم بود و چون اولین بازی بود، حضور تماشاگران روی سکوها می‌توانست همانند بازی‌های گذشته کار را برای حریفان پرسپولیس سخت کند. بازیکنان جوان زیادی در ترکیب حضور داشتند که تجربه به میدان رفتند در بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود نداشتند؛ برای مثال صادق محرمی که نمایش خوبی در اولین دیدار داشت و در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در مجموع بازیکنان خوب بازی کردند اما نمایش همیشگی را از خود نشان ندادند.

استیلی در خصوص نمایش نمایندگانمان در هفته اول لیگ قهرمانان و ضعف مدافعان روی ضربات ایستگاهی اظهار داشت: هر چهار نماینده ما در این هفته از روی ضربه ایستگاهی گل خوردند که این ضعف اتفاقی نیست و باید برطرف شود. مخصوصا استقلال که به غیر از ارسال‌ها در دقایق پایانی نیمه اول و دوم گل خورد و بازی را واگذار کرد. ضربات ایستگاهی و شروع مجدد در این رقابت‌ها از اهمیت بالایی برای شانس گلزنی برخوردار است و نمایندگان ما در آسیا باید با تمرکز بالا و دقت کافی این ضعف ها را رفع کنند.

وی در پاسخ به این سوال که طارمی شانس اول گلزنی در این دیدار بود، عنوان کرد: همه بازیکنان می‌توانند گلزنی کنند با توجه به این که فوتبال بازی گروهی است و باید به مهاجم پاس داده شود تا او در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. در بازی برابر الهلال خط میانی نتوانست موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد کند چون بازی بیشتر از خط دفاعی به صورت مستقیم انجام می‌شد. هافبک‌ها در این بین از بازی خارج می‌شدند و کریشانتا، مدافع سرعتی الهلال به خوبی توانست مهدی طارمی را مهار کند تا او در موقعیت‌های گلزنی قرار نگیرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص ادامه لیگ برتر و شرایط این تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس در لیگ شرایط ایده آلی دارد و بعد از دربی با برد برابر سپاهان در روزی که خیلی خوب نبودند توانستند روحیه‌شان را بالا ببرند و به شرایط بازگردند. همه چیز برای قهرمانی پرسپولی مهیا است و اگر مشکل خاصی برای این تیم به وجود نیاید و با کمبود بازیکن در نیمکت و ترکیب اصلی مواجه نشود، قهرمانی برای این تیم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز