خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

شکست معترضان نارنجی پوش/ بانک سرمایه از سد سایپا گذشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۳۰

تیم بانک سرمایه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به سختی نارنجی پوشان سایپا را شکست داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری شد.
تیم های بانک سرمایه و سایپا تهران در دومین مسابقه امروز در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا 50 درصد مسیر صعود به دیدار نهایی را طی کرده باشند.
تیم سایپا با هدایت مسعود آرمات در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب بانک سرمایه صدرنشین دور مقدماتی این رقابت ها شد.
مسعود ذوقی و داود نافعی داوران اول و دوم مسابقه بانک سرمایه و سایپا تهران بودند و محمد حسن خوشدل و مهدی دادرس نیز بر این مسابقه نظارت داشتند.
طاهر وادی بازیکن سایپا در ست سوم این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کرد.
این دیدار 700 تماشاگر داشت و به مدت 123 دقیقه طول کشید. کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.
مجتبی شعبان، سامان فائزی، علیرضا جدیدی، سعید جواهری، رضا قرا، محمد طاهر وادی و مصطفی حیدری ترکیب شروع کننده تیم سایپا در این مسابقه بود.
تیم بانک سرمایه نیز از ترکیب شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی،سید محمد موسوی، عادل غلامی، توماس ژیگادلو و فرهاد ظریف در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.
در دیگر مسابقه این مرحله تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان با شکست سه بر صفر حریف در یک قدمی دیدار نهایی قرار گرفت.
دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز سه شنبه هفته آینده در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز