خبرگزاری کار ایران

رقابت‌‌های انتخابی تیم ملی کاراته برگزار شد؛

بانوان تهرانی در صدر تیم ملی کاتا

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۰۷۷

3 تیم تهرانی با کسب بیشترین امتیاز مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته، پیکارهای انتخابی تیم ملی کاتای تیمی بانوان در حالی روز گذشته در سالن شهید کبکانیان تهران به پایان رسید که 5 تیم برتر با اجرای 4 دور کاتا و کسب امتیاز از داوران، جایگاه اول تا پنجم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

در پایان این پیکارها، تیم تهران متشکل از الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با 147.5 امتیاز در رده اول قرار گرفتند. یکی دیگر از تیم‌های تهرانی با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی موفق به کسب 146.5 امتیاز شدند و جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند و تیم زکیه رحمانی، صبا روشن قیاس و نرگس حوری آبادی از تهران با 145.4 امتیاز در جایگاه سوم ایستادند.

تیم اصفهان (مریم کریمی، سعیده جاوری و نوشین خلفیان) و تیم البرز (زهرا سادات قطب زاده، مهسا باقری و زینب شنوایی) به ترتیب با 142 و 141.9 امتیاز چهارم و پنجم شدند.

تیم‌های برتر این رقابت‌ها برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان و مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز