خبرگزاری کار ایران

عزیزی از هدایت سیاه جامگان کناره گیری کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۵۶

خداداد عزیزی ستاره سابق تیم ملی فوتبال در جام جهانی 98 پس از کش و قوس‌های فراوان از سرمربیگری سیاه جامگان به صورت رسمی استعفا داد.

به گزارش ایلنا، سرمربی مشهدی سیاه جامگان پس از مشکلات عدیده‌ای که برای هدایت این تیم داشت در نهایت رسما از این مقام استعفا داد.

خداداد عزیزی پس از کنار رفتن فرهاد کاظمی از سمت سرمربی‌گری سیاه جامگان، به‌عنوان مدیر فنی این تیم مشغول به فعالیت شد، اما پس از توافق با مسئولان این تیم مشهدی به عنوان سرمربی روی نیمکت سیاه جامگان نشست.

عزیزی اما روزهای پرفروغی را در این تیم نداشت و از اول با مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی دست و پنجه نرم می‌کرد. این مربی دیروز پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی در مشهد عنوان کرد که دیگر خسته شده است و دیگر کشش ندارد که به دلیل مسائل مالی از بازیکنان درخواست کند به تمرین بیایند و به خاطر او در بازی‌ها به میدان بروند.

خداداد عزیزی در نهایت امروز به صورت رسمی از این سمت کناره گیری کرد تا حال تیم بی‌پول سیاه جامگان و قعر نشین لیگ بدتر از پیش شود.

از اکبر میثاقیان، مربی مشهدی فوتبال به عنوان سرمربی بعدی این تیم نابسمان نام برده می‌شود. شرایط مالی و مشکلات دیگر سیاه جامگان به نحوی است که هر مربی به بخواهد سکان سیاه جامگان را در دست بگیرد، باید ریسک بزرگی را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز