خبرگزاری کار ایران

منصوریان می‌تواند جلوی رحمتی را بگیرد؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۰۷

سید مهدی رحمتی مدعی شده بعد از بازی با التعاون علیه کمیته انضباطی از طریق میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا افشاگری می‌کند، اتفاقی که ممکن است با تشدید محرومیت وی همراه شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سید مهدی رحمتی روز گذشته در پست اینستاگرام خود مدعی شد که بعد از بازی با التعاون از طریق میکسدزون بازی‌های آسیایی دست به افشاگری می‌زند. او که انتظار کاهش محرومیتش را داشت وقتی پاسخ منفی کمیته انضباطی را در خصوص درخواست کاهش محرومیتش دریافت کرد، مدعی شد که علیه کمیته انضباطی افشا گری می‌کند.

اما علیرضا منصوریان و مسئولان استقلال که می‌دانند در صورت صحبت‌های بی پرده رحمتی علیه کمیته انضباطی احتمال تشدید محرومیت او وجود دارد سعی به منصرف کردن او از افشاگری‌اش دارند.

البته رحمتی در این خصوص تجربه تلخی را هم در پرونده فوتبالی‌اش دارد. وقتی به دلیل اختلاف با کی روش به یک باره از تیم ملی خداحافظی کرد و علیه سرمربی پرتغالی حرف‌های عجیبی زد؛ نتیجه‌اش از دست دادن بازی‌های جام جهانی و دوری چند ساله او از تیم ملی شد.

به هر حال این تجربه گویا بار دیگر سراغ رحمتی را گرفته است. افشاگری که جدا از این که ممکن است برای او دردسر ساز شود، ضررش گریبان استقلال را هم می‌گیرد. استقلال که به واسطه جنجال رحمتی در دربی سه جلسه او را در اختیار ندارد، باز هم با افشاگری و تشدید محرومیت او احتمال دارد دروازه بان میلیاردی‌اش را در چند بازی دیگر هم در اختیار نداشته باشد.

به هر حال باید دید منصوریان می‌تواند از پس دروازه‌‌بان با سابقه‌اش بر بیاید یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز