خبرگزاری کار ایران

التعاون را کاملا آنالیز کرده‌ایم؛

منصوریان: شکست برابر الاهلی برای ما شوک آور بود

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۴۰

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با التعاون پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان در خصوص رویارویی با این تیم گفت: ما اولین بازی خود در آسیا را نتوانستیم با نتیجه قابل قبول پشت سر بگذاریم. به آن بازی به چشم شوک نگاه می‌کنم. تیم جوان ما شاید برای شروع از یک خواب عمیق بیدار شد.

وی ادامه داد: التعاون را کاملا می‌شناسیم و بازی‌های این تیم را آنالیز کامل کرده‌ایم. می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم. نه ما و نه حریفمان در خانه بازی نمی‌کنیم و ما دوست داشتیم که در حضور 100 هزار هوادارمان در این بازی به میدان برویم. می‌دانیم التعاون تیم جوانی است و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. امیدوارم با پیروزی این بازی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی استقلال درمورد شناختش درباره نماینده عربستان افزود: تیم‌هایی مثل الشباب، الهلال و الاتحاد در عربستان از تیم‌های خوب هستند. با این‌حال التعاون توانسته سهمیه بگیرد و این نشان از قدرت آنها است. تیم التعاون به نسبت سایر تیم‌ها گمنام است. آنها در حمله قدرتمندند ولی در دفاع مشکل دارند. تیمی که در عربستان سهمیه بگیرد، تیم قابل احترامی است.

منصوریان در پایان با اشاره به میزبانی در عمان تصریح کرد: از مسئولان عمانی یک تشکر می‌کنم که میزبان ما تیم‌های ایرانی در مقابل تیم‌های عربستانی هستند. آنها امکانات خوبی در اختیار تیم‌های ایرانی گذاشته‌اند و از همه کسانی که در این مسیر به ما کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. عمانی‌ها از لحظه ورود امکانات را در اختیار ما گذاشته‌اند و امیدوارم در آینده هم این ارتباط حفظ شود و ما بتوانیم میزبان خوبی برای عمانی‌ها در ایران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز