خبرگزاری کار ایران

دعوت از کاراته کاران به اردوی تیم ملی بانوان

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۹۶

در پایان انتخابی تیم‌ملی کاراته بانوان، ۸ ورزشکار به اردوی تیم‌ملی اضافه شدند و ۵ کاراته‌کا باید برای رسیدن به اردو تلاش مجدد کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، مرحله دوم انتخابی تیم‌ملی کاراته در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در نهایت زهرا طراز پور در وزن 50- کیلوگرم، زهره برزگر در وزن 55- کیلوگرم، شیما آل سعدی و شبنم واحدی در وزن 61- کیلوگرم، بهنوش نجفی، شقایق واحدی و مبینا کاویانی در وزن 68- کیلوگرم و زهرا برزگر در وزن 68+ کیلوگرم مجوز حضور در اردوی تیم‌ملی را بدست آوردند.
هم‌چنین 13 اسفندماه، در وزن 50- کیلوگرم، فرشته موسوی، سارا بهمن یار و زینب نصیریان با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و در وزن 68+ کیلوگرم مونا غلامی و شنه کاظمی به مصاف هم می‌روند تا در نهایت در هر وزن یک نفر به جمع اردونشینان ملحق شود.
پیش از این آلاله صعودی، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار، آویشن باقری، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، مهتاب اسماعیلی، سمیرا ملکی‌پور، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی به اردوی تیم ملی راه یافته بودند.
اردوی تیم ملی کاراته بانوان جهت آماده سازی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی (باکو – آذربایجان) با حضور 21 کاراته‌کا، 22 تا 25 اسفندماه آغاز می‌شود.
هدایت تیم ملی کشورمان را سمانه خوش‌قدم و لیلا بهرامی برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز