خبرگزاری کار ایران

بحث مالی روی عملکرد بازیکن بسیار تاثیر دارد

حمدی نژاد: وعده‌های عملی نشده در فوتبال فراوان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۲۵

کاپیتان نفت تهران باگلایه از عملی نشدن وعده‌های مسئولان، دیدار امروز این تیم با رییس فدراسیون فوتبال را مثبت ارزیابی کرد.

وحید حمدی نژاد کاپیتان نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در رابطه با دیدار سرمربی و بازیکنان این تیم با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: صحبت‌های خوبی در این دیدار مطرح شد. ما مشکلات فوتبال رو با آقای تاج درمیان گذاشتیم و ایشان هم راهکارهایی برای حل این مشکلات درنظر گرفتند که فکر می‌کنم به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: بازیکن‌ها اتحادیه ندارند و به همینخاطر هم ما مستقیما به همراه تعدادی از بازیکنان تیم به فدراسیون رفتیم تا معضلات و مشکلات فوتبال ایران را با آقای تاج در میان بگذاریم. البته ایشان در جریان اوضاع بودند. یک سری صحبت‌هایی را در خصوص چگونگی رفتار حرفه‌ای با ما داشتند تا هم فوتبال ضرر نکند و هم بازیکن‌ها به حق و حقوقشان برسند.

حمدی نژاد با گلایه از وعده‌های عملی نشده مسئولان خاطرنشان کرد: ما امروز و فردا در فوتبال زیاد شنیده‌ایم اما امیدواریم که بتوانند هر چه زودتر مطالبات و قول‌هایی را که دادند، پرداخت و عملی کنند.

وی افزود: با صحبت‌های امروز آقای تاج بازیکنان کمی متقاعد شدند اما تا زمانی که عمل کردن به وعده‌ها را نبینیم نمی‌توانیم مطمئن باشیم که مشکلات حل شده است.

کاپیتان تیم نفت تهران در خصوص تاثیر این حواشی بر بازی با پرسپولیس تصریح کرد: ما هنوز زمان داریم و فکر نمی‌کنم این حواشی روی تمرکز بچه‌ها تاثیری داشته باشد. بازیکن اگر به حق و حقوقش برسد در زمین بهترین بازی را انجام خواهد داد و بحث مالی بسیار در این عملکرد تاثیزگذار است.

وی در پایان گفت: بلوکه شدن حساب‌های مالی، قطع سیم کارت‌ها و توقیف ماشین بازیکنان به مراتب تاثیر منفی بیشتری از عدم تمرین به خاطر حق و حقوق بر بازی بازیکنان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز