خبرگزاری کار ایران

بند ضد بارساییِ قرارداد ستاره‌ی رئال مانع انتقال او به نیوکمپ است

بارسلونا شروع به جمع کردن بازیکنان رئال مادرید کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایسکو با وجودی که 16 ماه  از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است، هنوز برای تمدید قرارداد خود اقدام نکرده است. دلیل اصلی آن این است که همراهی این بازیکن سابق مالاگا با سفیدپوشان رئال مادرید شفاف نیست و همین سبب شده او از پوشیدن لباس این تیم لذت نبرد.

بارسلونا که از عدم رضایت ایسکو آگاه است تمایل دارد او را به نیوکمپ بیاورد.

بند ضد بارسایی

بارسلونا ایسکو را می‌خواهد، اما رئال مادرید اجازه نخواهد داد که او به رقیب همیشگی‌اش بپیوندد. روز جمعه «موندو دپورتیو» یک بند ضد بارسایی را در قرار داد ایسکو گزارش کرد که از انتقال او به بارسلونا جلوگیری می‌کند. بر اساس گزارش موندو دپورتیوو در تمام توافقات یک شرط که رئال مادرید با تمام بازیکنانش دارد نوشته شده.

ایسکو: آینده‌ی من در خطر است

به هر حال رئال مادرید می‌خواهد که ایسکو بماند و زین‌الدین زیدان توافق خود را برای تمدید قراردادش اعلام کرده است. این ایسکو است که تا تابستان باید برای توقف مذاکرات تصمیم بگیرد.

«چیزی که من را نگران می کند از دست دادن زمان است؛ نقش یک بازیکن اندک است.» او در نمایش چشمگیر خود مقابل اسپانیول در هفته گذشته این سخنان را گفت.

«من خیلی خوشحالم و امیداوارم که برای سال‌های سال اینجا بمانم. در پایان فصل ما تصمیم خواهیم گرفت. با این حال آینده‌ی من در خطر است.»

چیزی که رفتن ایسکو را محتمل می‌کند زمان کم حضور او در میادین است. کریستین بیل دقایق بیشتری از ایسکو بازی کرده است. بعد از ماریانو، او بازیکنی است که حداقل زمان بازی در چمپیونز لیگ بازی را دارد - تنها در مرحله گروهی مقابل اسپورتینگ لیسبون او 67 دقیقه بازی کرد و تعویض شد.

به لحاظ مدت زمان حضور در میدان در سال‌های 2016-2017، ایسکو در جایگاه شانزدهم است. در مجموع 1364 دقیقه بازی کرده است. حتی گرت بیل که 3 ماه آسیب دیده بود ، بیشتر از 1359 دقیقه بازی کرد.

کد خبر : ۴۶۳۸۵۵