خبرگزاری کار ایران

رییس کنفدراسیون واترپلو آسیا:

حضور 2 لژیونر در تیم ملی ایران/ بی عقلی است اگر تیم برتر به دلیل مادی اعزام نشود

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۹۲۸

خسرو امینی معتقد است مسابقات باشگاه‌های آسیا در بانکوک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار وزشی ایلنا، دور برگشت مرحله پلی‌آف بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو در استخر بین المللی شیرودی به پایان رسید که تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا به عنوان نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا به کنفدراسیون شنای آسیا معرفی شدند. این درحالی است که  رییس کمیته فنی کنفدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آسیا خبر فوق را تکذیب کرد و بیان کرد: هنوز 2 تیم‌ برنده رقابت‌های لیگ برتر به صورت رسمی از طرف فدراسیون به کنفدراسیون آسیا معرفی نشده‌اند. 

امینی در ادامه بیان کرد: هنوز  مشخص نشده کدام تیم به عنوان گروه اول انتخاب خواهد شد و باید منتظر بازی فینال ماند. مهم‌تر آن‌که تصمیم گیرنده اعزام تیم‌ها برای حضور و یا عدم حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، فدراسیون است و کنفدراسیون تنها برگزار کننده مسابقات است. هم‌چنین باید گفت پرداخت هزینه‌ها نیز بر عهده خود باشگاه‌ها است .

رییس کمیته فنی کنفدراسیون واترپلو آسیا درباره توان پرداخت هزینه‌های اعزام توسط باشگاه گفت: به نظرم بی عقلی است اگر تیمی سهمیه مسابقات را کسب کند اما به دلایل مادی از اعزام منصرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مثل سال قبل فدراسیون از معرفی تیم برتر به کنفدراسیون امتناع خواهد کرد یا خیر، بیان کرد: بنا بود  رقابت‌های سال گذشته به میزبانی کویت برگزار شود و به طور کامل این کشور از برگزاری هر رویداد ورزشی محروم شد و  به هیچ وجه مسبب اعزام نشدن تیم سال گذشته فدراسیون نبود اما رقابت‌ در بانکوک قطعا برگزار خواهد شد.

رییس کمیته فنی کنفدراسیون واترپلو آسیا اعزام تیم سال قبل را منتفی دانت و ادامه داد: در رقابت‌های امسال که از 6 تا 12 نوامبر در بانکوک برگزار می‌شود برنده بازی‌های سال جاری به مسابقات اعزام خواهد شد و اعزام تیم سال گذشته منتفی است. البته  بر حسب اتفاق سال گذشته نیز تیم دانشگاه آزاد برنده رقابت‌ها شد و اصلا تیم سایپا در کار نبود.

وی در پایان از جذب بازیکن خارجی در تیم‌های ایران گفت و افزود: در رقابت‌های واترپلو 13 بازیکن به همراه هیات همراه اعزام خواهند شد که 7 نفر به عنوان بازیکن اصلی محسوب می‌شوند که از این تعداد بازیکنان طبق قانون، هر تیمی می‌تواند 2 بازیکن لژیونر در تیم به همراه داشته باشد.

گفتنی است، روز جمعه ۱۳ اسفند ماه بازی رفت فینال بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو برای انتخاب تیم قهرمان برگزار  و دیدار  دور برگشت نیز ۱۹ اسفند پیگیری خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز