خبرگزاری کار ایران

جوانان برابر الاهلی تحت تاثیر قرار گرفتند؛

جباری: بعید می‌دانم استقلالی‌ها برابر التعاون هم کم تجربگی کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۱۶۶

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است مقابل الاهلی بی تجربگی بازیکنان باعث شکست شاگردان منصوریان شد که البته این بی تجربگی برای بازی با التعاون رفع خواهد شد.

علی جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: در بازی با الاهلی جوانان عملکرد بدی نداشتند. آن‌ها فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتند اما روی غافلگیری گل خوردند تا بازنده بازی باشند در حالی که حق استقلال باخت نبود.

جباری در ادامه بی تجربگی را دلیل باخت استقلال به الاهلی دانست و گفت: بازیکنان جوان استقلال برای اولین بار وارد لیگ قهرمانان آسیا شده بودند و به همین دلیل بی تجربگی کردند. آن‌ها تحت تاثیر اولین بازی آسیایی استقلال قرار گرفته بودند با این حال من فکر می‌کنم برای بازی با التعاون این مشکل رفع شده باشد و آن‌ها این بار به عنوان بازیکنان با تجربه وارد زمین شده باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی استقلال مقابل التعاون گفت: استقلال اگر چه در عمان بازی می‌کند اما در این بازی میزبان به حساب می‌آید و باید همه تلاش خود را برای استفاده از امتیاز بازی خانگی به کار بگیرد. استقلالی‌ها باید قدر فرصت‌ها را در این بازی بدانند تا به امید خدا با برد در این بازی امیدشان به صعود بالا برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز