خبرگزاری کار ایران

پرونده ریزه اسپور، طارمی و پرسپولیس امروز مختومه می شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۸۶

وکیل مهاجم پرسپولیس اعلام کرد روز دوشنبه مهلت ریزه اسپور به پایان می‌رسد و اگر مستنداتی ارائه دهند فیفا سه شنبه به بعد به ما ابلاغ می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عبدالصمد ابراهیمی درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه ریزه اسپور از مهدی طارمی توضیح داد: تا روز جمعه که روز کاری فیفا بود باشگاه ریزه اسپور هیچ مستند یا مکتوبه‌ای به فیفا ارائه نداده بود. شنبه و یکشنبه فیفا تعطیل ابود و امروز آخرین روز مهلت آن‌ها جهت ارائه مستندی دال بر داشتن قرارداد لازم الاجرا و معتبر با طارمی است.
وی افزود: آن‌چه بین طارمی و ریزه به امضا رسیده توافقنامه‌ای است که فقط در صورت صدور‌ مجوز بازی می‌توانست معتبر باشد و فیفا هم این موضوع را پس از دفاعیات ما به طرف ترکیه‌ای ابلاغ و خواستار مستندات جدید شد. غیر از آن توافق‌نامه طارمی هیچ برگ دیگری امضا نکرده است.
ابراهیمی هم‌چنین گفت: در هر حال روز دوشنبه مهلت ریزه اسپور به پایان می‌رسد و اگر مستنداتی ارائه دهند فیفا سه شنبه به بعد به ما ابلاغ می‌کند تا دفاعیات مان را در مهلتی 10 روزه ارسال کنیم و اگر هم اقدامی از سوی ریزه صورت نگیرد پرونده مختومه می‌شود.
بازگشت مهدی طارمی از ترکیه بعد از حدود 7 ماه برای این بازیکن و باشگاه پرسپولیس دردسر ساز شده اما به نظر می‌رسد این بار چیز زیادی دست رقیب مان در این پرونده حقوقی نیست و حتی اگر بازنده شویم باید جریمه پرداخت کنیم که در قبال محرومیت و کسر امتیاز ساده به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز