خبرگزاری کار ایران

سیم خواه: سرمربی نباید در قبال تصمیمات شورای فنی کشتی پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۵۴

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است که نمی شود تصمیمات اصلی را شورای فنی کشتی فرنگی اتخاذ کند و بعد در صورت ناکامی سرمربی تیم ملی پاسخگوی انتقادات باشد.

رضا سیم خواه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد نقش شورای فنی در کشتی فرنگی افزود: سرمربی باید نسبت به تیم ملی اختیار تام داشته باشد به آن معنا که نمی شود تصمیمات را شورای فنی بگیرد و اگر نتیجه خوبی حاصل نشد سرمربی پاسخگوی این تصمیمات باشد.

نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان می گوید: شورایس فنی باید نقش مشورت دهی داشته باشد و نباید در امور اجرایی تیم ملی ورود کند، شورای فنی کشتی باید به طور متناوب بر سر تمرینات تیم های ملی حضور پیدا کنند تا بتوانند مشاوره های فنی خوبی را به سرمربی بدهند.

سیم خواه در مورد وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان نیز گفت: موجودیت کشتی فرنگی ایران در حال حاضر همین نفراتی هستند که در جام جهانی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما پشتوانه سازی را در کشتی فرنگی انجام ندادیم و به صورت گلخانه ای عمل کردیم، تیم ملی کشتی فرنگی لهستان هم در المپیک 2004 آتن 3 مدال طلا کسب کرد اما بعدها این تیم برای همیشه از صحنه قهرمانی محو شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: باید از امروز به فکر پشتوانه سازی باشیم و این مهم هم فقط با صبر و حوصله و همچنین برنامه ریزی لازم تحقق پیدا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز