خبرگزاری کار ایران

شرایط ما در گروه سخت شد

منصوریان: برای پیروزی مقابل التعاون سخت زحمت کشیدیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۸۱

سرمربی استقلال تهران با حضور در نشست خبری شرایط این تیم در بازی برابر التعاون را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌ها بعد از پیروزی تیمش برابر التعاون به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدا گفت: خدا را شکر می کنیم که در روزی که به 3امتیاز نیاز داشتیم برنده شدیم و به جدول مسابقات برگشتیم. خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بودیم. فکر می کنم گروه مان شرایط سختی پیدا کرده است زیرا هر 4 تیم 3 امتیازی شدند و همه شانس صعود دارند. لازم است به همه هواداران و ایرانیانی که در عمان هستند تبریک بگویم.

منصوریان در خصوص شانس صعود تیم‌ها به مرحله بعد اظهار کرد: در گروه چهارم پرسپولیس و الهلال شانس اصلی هستند. در گروه سخت لخویا بازی‌های قشنگی برگزار می‌شود. درحال حاضر استقلال خوزستان و لخویا شانس صعود دارند. در گروه ما همه چیز 50-50 تقسیم شده است. در گروه ذوب آهن هم اوضاع شبیه گروه ماست. فکر می‌کنم در آسیا بعد از تیم‌های ایرانی، الهلال، لخویا و العین از سایر تیم ها بهتر هستند.

سرمربی استقلال در پایان تصریح کرد: می‌دانستیم التعاون خط حمله قدرتمندی دارد. بازیکن شماره 17 آنها خیلی خوب است و تلاش داشتیم او را از جریان بازی خارج کنیم و به این هدف هم رسیدیم. در عین حال که سه گل زدیم، سخت زحمت کشیدیم. ما در این بازی تلاش زیادی کردیم تا به هدفمان رسیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز