خبرگزاری کار ایران

پایان مجادله کی‌روش و برانکو؛ ملی‌پوشان پرسپولیس مشخص و دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۹۴

در حالی که کارلوس کی روش پیش از این اعلام کرده بود از بازیکنان پرسپولیس تنها در فیفادی دعوت به عمل خواهد آورد، این اختلاف بین او و برانکو به نظر می‌رسد به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان برنامه امشب نود، عادل فردوسی‌پور اعلام کرد که طبق آخرین اخبار دریافتی از فدراسیون فوتبال، 8 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.
 هنوز لیست رسمی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام نشده اما با این حساب به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش از موضع پیشین خود کوتاه آمده و پرسپولیسی‌ها را دعوت کرده است.
 پیش از این سرمربی تیم ملی به دلیل اختلافی که با برانکو داشت، اعلام کرده بود بازیکنان پرسپولیس را به دلیل اینکه "چاق" هستند به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کند و دیپورت آنها از اردوی تیم ملی در امارات و همچنین اعلام اینکه تنها در زمانی فیفا دی باشد آنها را دعوت خواهد کرد موجی از استرس و نگرانی در بین بازیکنان این تیم ایجاد کرده بود.

با این شرایط به نظر می رسد که علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سروش رفیعی و مهدی طارمی هشت بازیکن ملی پوش این تیم باشند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز